Post no apto para agoreros y llorones.
-
Lo que no pot ser es que de 22 jugadors hi haguen 5 o 6 que ja estan descartats per l'entrenador. Aixo crea mal rollo i baixa el rendiment de la plantilla. No pot ser que es lesiones qui es lesione siga pier el que el sustituixca i tampoc pot ser que campaña i bardhi juguen tot sense descansar tenint a lukik, doukoure o inclus es podria jugar amb dos delanters. Pero clar es masa demanarli a muñiz que tinga a tota la plantilla enxufà. Ara en un partit sense vindre a cuento posara a lukik de titular i el dira que aixo es fer rotacions. I ara vindras els que es corren cuan veuen a muñiz i diran que els nous no aporten res i no valen ni per a segona sense haverlos vist jugar.
I parlant de la manera de jugar continuem igual que l'any pasat sense saber fer una contra en condicions, ni traure corners, ni saber defendre un jugada a balo parat, jo no se que entrenara este home en el dia a dia pero si tens tants punts febles es tindrien que tratar. No juguem a res soles a que algun dels nostres jugadors marquen algun golas o ens regalen algun penalti, depenem de "destellos" individuals