FOROCHE:PENA
-
Como veras el post es un desproposito continuo.Cada vez que entra Anti pasa lo mismo .
Lo de xoto bang es lo que dicen por aqui para pedir el baneo,desde luego no tenia nada que ver con tu nick en foroche.Por lo que se ve estan de cambios en el foro.p.d.y de xoto bang nada,xoto "campeo"
-
Es verdad, en foroche se han tomado demasiadas vacaciones y ahora a los ches solo nos queda el foro este para no aburrirnos
Al final nos haremos del Levante y nuestro grito de guerra sera kroak, kroak, kroak, kroak, kroak, kroak, kroak, kroak,
-
ENCONTRE EL ENLACE DE FOROCHE MIENTRAS ESTA DE VACACIONES
http://boards2.melodysoft.com/app?ID=forolibredeforoche
-
@Maritim:
Es verdad, en foroche se han tomado demasiadas vacaciones y ahora a los ches solo nos queda el foro este para no aburrirnos
Al final nos haremos del Levante y nuestro grito de guerra sera kroak, kroak, kroak, kroak, kroak, kroak, kroak, kroak,Moltissims XES estem a aquest forum fa un grapat de temps ja, independenment de la operativitat (o no) de forumxoto.com
Peró sembla que per a entendre alló de XE fa falta un cert nivell intelectual, nivell que mols xotos NO TENIU per ho que estem veient.
Tant XE y tan XE que sou i a un tifo fiqueu la paraula "CAMPEO" juasjuasjuas. XARNEGOS, que sou uns XARNEGOS xotos
-
@Levante1909:
@Maritim:
Al final nos haremos del Levante y nuestro grito de guerra sera kroak, kroak, kroak, kroak, kroak, kroak, kroak, kroak,Moltissims XES estem a aquest forum fa un grapat de temps ja, independenment de la operativitat (o no) de forumxoto.com
Peró sembla que per a entendre alló de XE fa falta un cert nivell intelectual, nivell que mols xotos NO TENIU per ho que estem veient.
Tant XE y tan XE que sou i a un tifo fiqueu la paraula "CAMPEO" juasjuasjuas. XARNEGOS, que sou uns XARNEGOS xotos
I vosté és el Déu de la llengua valenciana, que escriu "per ho que estem veient" quan el correcte es dir "per el que estem veient". Si començara a corregir a tots els d'aquest foro les faltes ortogràfiques no acabava mai. Però tot el món té dret a equivocar-se com essers humans que som i qui no ho sapiga vore és perquè té algún tipus de problema neurològic. No seré jo el que li diga "analfabeto" a ningú perquè si de alguna cosa no vaig per la vida és de llest.
-
@NeR0:
I vosté és el Déu de la llengua valenciana, que escriu "per ho que estem veient" quan el correcte es dir "per el que estem veient". Si començara a corregir a tots els d'aquest foro les faltes ortogràfiques no acabava mai. Però tot el món té dret a equivocar-se com essers humans que som i qui no ho sapiga vore és perquè té algún tipus de problema neurològic. No seré jo el que li diga "analfabeto" a ningú perquè si de alguna cosa no vaig per la vida és de llest.
Sempre parla qui més hauria de callar.
@NeR0:I vosté és el Déu de la llengua valenciana, que escriu "per ho que estem veient" quan el correcte és dir "pel que estem veient". Si començara a corregir a tots els d'aquest fòrum les faltes ortogràfiques no acabava mai. Però tot el món té dret a equivocar-se com éssers humans que som i qui no ho sapiga vore és perquè té algun tipus de problema neurològic. No seré jo el que li diga analfabet a ningú perquè si d'alguna cosa no vaig per la vida és de llest.
Si fores un poc més coherent amb allò que prediques segurament tindries més amics.