Van a cambiar de ubicación a los Força Llevant.
-
y vosotros ahora no estais haciendo politica¿? anda dejad de decir payasadas y k kada uno lleve al campo lo k le de la gana!!!
K ASCO ME DA TENER UNA DIRECTIVA PLAGADA DE INUTILES!!!!
-
@Antinacionalista:
@101:
a mi también me pareció verla. Éstos llevan de todos los colores, aunque si que es verdad que no les vendría mal alguna más blaugrana, que para eso estamos.
¿? me estas diciendo que los del Força Llevant tambien llevan banderas blaveras….
me estás diciendo que no sabes que la bandera de la ciudad de valencia es la de las cuatro barras con el azul??? SI,es esa, y no tiene nada que ver que haya gente nacionalista para que esa bandera se pueda sacar, ademas claro que se sacó, se ha sacado mas partidos mas que nada porque la llevo yo y se seguirá sacando.
pa que veais que el força es un grupo plural
por cierto de donde habeis sacado que nos van a reubicar?y a ultras levante?me dijeron que la gente se quejó de que se ponian de pie y molestaban a los comepipas , si es asi se demuestra que quieren acabar con los dos unicos focos de animacion del Nou Estadi, pero bueno, asi nos va en este clubNO ACABAREU AMB NOSALTRES
-
Jejeje…estelada amb franja blava! Només Vinatea ens ho superat amb la magnífica màrfega rojigualda dedicada a Vtemalpuente.
La veritat és que la zona dels Força feia goig el darrer diumenge, sobre tot en pensar com tocaria els collons a més d'un senyor de la tribuna!
-
pues al parecer llevaran a F.LL. a alboraya alto ( desde luego parece mentira q antes d canviar a la aficion rival canvien a este gente) y a U.L. x lo q m han comentao a orriols alto ( haber si alguien del grupo lo confirma), desde luego no m parece nada bien lo q les estan haciendo a estos dos grupos q son los q mas animan en el estadio, los 2 grupos llevan muchos años en sus respectivos puestos y este año los echan a los dos? desde luego q pretenden q el estadio sea un cementerio? esta puta directiva va de mal en peor
-
me estás diciendo que no sabes que la bandera de la ciudad de valencia es la de las cuatro barras con el azul??? SI,es esa, y no tiene nada que ver que haya gente nacionalista para que esa bandera se pueda sacar, ademas claro que se sacó, se ha sacado mas partidos mas que nada porque la llevo yo y se seguirá sacando.
pa que veais que el força es un grupo pluralLa bandera de la ciudad de Valencia es la cuatribarrada coronada (lo del azul es un invento de los "blaveros", aunque yo no tengo nada contra nadie y al fin y al cabo todos las banderas y naciones son inventadas ) , y la originaria bandera cuatribarrada es la de Aragón. Aunque lo que he dicho solo era una broma, nada mas.
Yo preferiría ver mas banderas del Levante como he dicho antes, las otras no vienen a cuento.
-
YO CREO Q TANTO A FLL COMO A UL SE NOS TENIA Q HABER DEJADO EN LA MISMA UBICACION DE TODA LA VIDA,DONDE SIEMPRE HEMOS ESTADO,HACIENDO ESTAS COSAS PARECE Q PRETENDAN ACABAR,MARGINAR O NO SE QUE TANTO CON UL COMO CON FLL.
EL DOMINGO SIN IR MAS LEJOS UNA PERSONA DEL CLUB TRATO DE HACERNOS SENTAR DURANTE TODO EL PARTIDO A LO Q NOS NEGAMOS ROTUNDAMENTE,EL CLUB HA SIDO EL Q NOS HA UBICADO AHI Y AHI SEGUIREMOS HACIENDO LO Q HEMOS HECHO SIEMPRE,ESTAR DE PIE Y ANIMAR.
A VER SI SOLUCIONAN LOS PROBLEMAS TANTO EN ALBORAYA COMO ORRIOLS PQ NOS LO MERECEMOS.
SALUDOS.
-
Ja l'he posat en un altre post. Jo proposaria reubicar a la gent de darrere de la porteria d'Alboraia (centre) a Tribuna (supose que no estarien en contra. Els força al seu lloc. Amb els UL, aquells que estan darrere d'ells, un parell de fileres, també a Tribuna. Al club li dona igual, plenaria un poc més la tribuna, tindria més animació, i fora problemes. PER FAVOR QUE ALGÚ PENSE EN AQUEST CLUB, QUE DES QUE SE'N ANÀ ANTONIO BLASCO ….....
-
@Antinacionalista:
La bandera de la ciudad de Valencia es la cuatribarrada coronada (lo del azul es un invento de los "blaveros", aunque yo no tengo nada contra nadie y al fin y al cabo todos las banderas y naciones son inventadas ) , y la originaria bandera cuatribarrada es la de Aragón. Aunque lo que he dicho solo era una broma, nada mas.
Yo preferiría ver mas banderas del Levante como he dicho antes, las otras no vienen a cuento.Totalment d'acord amb els comentaris de DEIMOS.
I dir-te a tu, anti, que jo (més o menys) em crec això que ets antinacionalista però el ben cert és que sempre que critiques alguna bandera, curiosament, és una bandera catalanista i mai critiques ni les espanyoles ni les senyeres coronades, per molt que ara digues que són inventades i tal i tal…
De la mateixa forma sempre que critiques els nacionalistes o els nacionalismes ho fas centrant-te amb els nacionalistes valencians, catalans o bascos i obvies les crítiques contra els espanyolistes, que ja sé que odies exactament igual que als altres, però sempre, curiosament, se t'oblida.
Sense acritud i VISCA EL FÒSFOR !!!
-
A esta directiva se le va la pinza …. para dos grupos de animacion que hay quiere ponerlos donde ettien mandaba el balon antes ... esperemos que las cosas cambien.
-
"mos han fotut" "no mos fareu menjapipes" la veritat es q pijor les coses no se poden fer…
Des d'ací anime a tot aquell soci d'alboraia baix q vullga animar amb nosaltres q es pose en contacte amb Castoret per missatge privat... per canviar el pase de baix a dalt no cal pagar diferència ni res... es el mateix preu!!! ja sabem q es fotut canviar de puesto...
I als q es sorprenen de vore una senyera amb la franja blava (sense coronar) al nostre grup... una senyera q representa a la ciutat de València es tan nostra com de qualsevol... i no ens dona oix ensenyarla... tb hem tret banderes espanyoles... (republicanes) perque si hi ha algo al nostre grup aixó es pluralitat... (es com aquell q es sorprendia xq ens va sentir parlar en castellà)
-
Eiiiiiii que jo a vegades també parle castellà/espanyol ¡¡¡¡, eh ¡¡¡¡. Fins i tot anglés i un poc de japonés, "Baca hito" (l'escric com es pronuncia per motius obvis).
-
@Dark City:
I dir-te a tu, anti, que jo (més o menys) em crec això que ets antinacionalista però el ben cert és que sempre que critiques alguna bandera, curiosament, és una bandera catalanista i mai critiques ni les espanyoles ni les senyeres coronades, per molt que ara digues que són inventades i tal i tal…
De la mateixa forma sempre que critiques els nacionalistes o els nacionalismes ho fas centrant-te amb els nacionalistes valencians, catalans o bascos i obvies les crítiques contra els espanyolistes, que ja sé que odies exactament igual que als altres, però sempre, curiosament, se t'oblida.
Vaya! ¿Donde he especificado que la bandera sea catalana, vasca o de alguna nacionalidad? ¿donde he criticado o especificado en una bandera nacional o un nacionalismo en concreto? Me parece que lo que se dice hay que demostrarlo, si me facilitas algun mensaje mio donde haya especificado sin venir a cuento ¿? ….. Un saludo.
-
@Antinacionalista:
Vaya! ¿Donde he especificado que la bandera sea catalana, vasca o de alguna nacionalidad? ¿donde he criticado o especificado en una bandera nacional o un nacionalismo en concreto? Me parece que lo que se dice hay que demostrarlo, si me facilitas algun mensaje mio donde haya especificado sin venir a cuento ¿? ….. Un saludo.
Ja et dic que serà una sensació meua, totalment subjectiva. Per cert el missatge aquell, que crec que ja està esborrat, que deia "A los nacionalistas catalanes…" o algo així. No sé si el recordes però jo sí.
I estaria bé això de posar un post amb tota la documentació en regla, però (com comprendràs) és una gran feina i amb resultats totalment estèrils. Vull dir, què canvia que t'ho demostre per escrit? Per a mi i els que hem xarrat vàries vegades amb tu no canvia res i per a tu tampoc, ja que cadascú escriu el que li ix dels...
Recorde missatges contra Médem i la Pilota basca, recorde missatges contra ERC i Carod-Rovira. També recorde missatges contra el Pla Ibarretxe, però no en recorde cap contra l'espanyolisme en general o en particular. Però tens raó, com que no ho he demostrat he de deixar la possibilitat del dubte.
En definitiva, només volia dir que el teu discurs em semblaria més coherent (però tinc clar que qui li ha de trobar coherència, o no, has de ser tu) si de tant en tant (no dic tots els dies, eh???) atacares un poc contra l'espanyolisme. Això donaria una sensació d'equitat en la lluita contra els nacionalismes que sé que tens però no demostres.
-
@Dark City:
I estaria bé això de posar un post amb tota la documentació en regla, però (com comprendràs) és una gran feina i amb resultats totalment estèrils. Vull dir, què canvia que t'ho demostre per escrit? Per a mi i els que hem xarrat vàries vegades amb tu no canvia res i per a tu tampoc
A voltes, fins i tot sovint, m'he de treure el barret davant teu, Dark City. Com dius, la conversa és esteril en eixe punt, per què ací, ja podem fer-nos passar pel que vullgam, que uns quants de nosaltres ens coneixem de fa temps, ens hem llegit, ens hem discutit i sabem molt bé de quin peu calcem cadascú.
I com insinues magníficament, no em calen actes notarials per a tenir una record certeríssim del to, els arguments i el trellat dels missatges d'Anti, i saber en quines fonts s'inspira i de quines tendències s'ha nodrit. I sé perfectament, perque això és realment la lectura: llegir entre linies, extreure les seues connotacions, esbrinar el seu context, què em suggereixen. No-nacionalista perfectament complagut amb la seua nacionalitat i que s'esvera perquè els altres aspiren a tenir-ne una de diferent.
I com no és el primer que conec que respon a este patró, sospite i extec les meues conclusions.
Serà cosa dels prejudicis, que ja se sap com en son de tossuts.
-
@Antinacionalista:
si me facilitas algun mensaje mio donde haya especificado sin venir a cuento
I afegisc. És que per a tu, sempre "viene a cuento", es parli de política internacional o de la qualitat de la collita de taronges. El teu pisuerga particular sempre passa per Valladolid i, tard o d'hora, hi ha darrera algún nacionalisme malvat tractant de segrestar a les criuatures i que tot es sol·lucionaria no sent nacionalista, és a dir sent solidari i fidel a la Constitució i als pactes de la Transció Franquista i tota esta martinagala que ja fa massa anys que sente. En una paraula, sempre acabem amb que tot s'arreglaria sent espanyol de bé.
Però el cas és que pot ser per caprici, perquè estiga mal del cap, perquè siga un geni, perquè siga un il·luminat, perquè siga un miserable, per molestar, perquè pense que és de justicia, perquè siga el dimoni amb banyes, perquè m'ho hajan dit uns extraterrestres, perquè haja pujat al Delorian i haja vist el futur, perquè siga propens a la traició, perquè siga imbècil, perquè m'haja llevat amb mal peu, perquè el meu pare em vaja trastocar el cap o per mil milions de possibles coses més; però només ho seré si ho vull ser, si decidisc ser-ho i no per xantatges, ploreres, amenaces, mantres i menjades de cap similars. I si a la fi, no vull ser-ho, agrairia que no em retingueren a la força com ara fan. Si es fa amb dones, és de molt mal gust. El mateix hauria d'ésser amb els pobles.