BUFANDES EN VALENCIÀ
-
@maulet78:
XÉ! NO ENS RULEN EIXES BUFANDES O QUE?
BUFANDES EN VALENCIÀ JA! EN VALENCIÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀ!LALALA LARALA! LALALA LARALA!
LLEVAAAAANT UNIÓÓÓÓÓÓ ESPORTIIIIIIIIIIIVAAAAAAAAAA!!Aaaaaahhh…
AMUNT EL POST!
Falta que algú faça un disseny que estiga xulo i despres possar-se al tema per demanar pressupostos i tot el rotllo
-
Ei Jezie, tu has fet dissenys molts xulos, podries fer una proposta? Vinga, a vore si entre tots ho fem.
-
Iieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!
Que passa amb la penya???????????????????????????????Bufandes en Valencià!
Per una banda LLEVANT UE
Per darrere FORÇA LLEVANTI així ens solidaritzem amb Jezie i companyia sense renunciar a animar al Llevant.
-
LLEVANT U.E. ara i sempre, se'm fa dificil dir-li Levante
-
yo torne a dir q estaria be fer una amb el nom dl foro.
-
les he fet a presa i correguent… però es una idea... son a 3 colors... o siga baratet de fer i de vendre... m'ho podria currar mes.. però ara no tinc temps...
-
se m'oblidava dir q aixó es per davant i per darrere…
-
Ieeeeeeeeeeeeeeeee, està de puta mare!
Per mi avant!
-
jeje veig que l'amic jezie s'hem ha adavantat.
La teua està molt currada, i es nota que saps manejar el photoshop.
Bo aci vos deixe la meua contibució modesta
-
Que us sembla LLEVANT U.E. i per darrere GRANOTES SEMPRE
-
Bo amics, he aconseguit les tarifes d'una empresa que fa bufandes futboleres, sxón les següents:
Precio por unidad 4€, sin flecos 3,4€ cantidad mínima 500 unidades. Si se desean cantidades inferiores deben sumarle el gasto de programación del diseño, que son 150€
Caldria decidir el disseny, i vore quanta gent en som per fer un càlcul del cost (ja que no crec que arribem a 500 unitats, tot i que tot és posar-se a la faena).
No he aconseguit informació de cap altra empresa, en la seua web posen estos model d'exemple:
[
-
@granotavalència:
Bo amics, he aconseguit les tarifes d'una empresa que fa bufandes futboleres, sxón les següents:
Precio por unidad 4€, sin flecos 3,4€ cantidad mínima 500 unidades. Si se desean cantidades inferiores deben sumarle el gasto de programación del diseño, que son 150€
Caldria decidir el disseny, i vore quanta gent en som per fer un càlcul del cost (ja que no crec que arribem a 500 unitats, tot i que tot és posar-se a la faena).
No he aconseguit informació de cap altra empresa, en la seua web posen estos model d'exemple:
[
De moment hi ha escassos dissenys, però la que jo duc a la signatura m'agrada prou.
De quin material son les bufandes que fan (ho dic mes que res perque segons el material, pot ser un disseny mes complex o no, ja que no es el mateix brodat que estampat)?
A 500 crec que es un poc complicat arribar, però si son a eixe preu podria queda-me unes quantes per regalar-les si estan xules.
-
a mi m´agrada la de ramon
-
a mi m´agrada la de ramon
No es meua, es de Jezie , sols que jo li vaig fer una xicoteta modificació.
-
yo kiero 10