UN PERICO US DÓNA LES GRACIES!
-
Hola amics!
Ho sento per vosaltres, però a vegades el futbol. és així de cruel. Quant menys t'ho esperes, acabes perdent la imbatibilitat en un partit extrany.
El RCD ESPANYOL, no va mostrar tampoc tot el seu joc d'atac, pel que va ser valedor en el començament de LLIGA, ja que personalment crec que està passant per una ratxa un poc fluixa en atac, però, en canvi, va saber llegir perfectament un partit, on va aprofitar les seves oportunitats i on va destacar per damunt de tot la seva DEFENSA, que ja veureu que després de la de l'equip que guanyi la LLIGA, serà la millor de la LLIGA, sinó,… temps al temps.
Dir-vos també, que la LLIGA, és molt llarga i que tranquils que teniu un equip prou ben compensat, i que enguany podeu fer grans coses, i a veure si a partir d'ara torneu als bons resultats. Ànims granotes!
Finalment, dir-vos, que estic FART! dels atacs d'aguns aficionats vostres, que ens ataqueu d'ANTICATALANITAT (EX: recriminacions al FINAL del partit, al nostre lloc). Nosaltres som igual o més catalans que els altres a que vosaltres us referiu, l'història del RCD ESPANYOL, així ho explica desde els seus principis, i que per degràcia d'alguns aficionats nostres, que es refugien en els colors del nostre CLUB, no ens heu de posar a tots al "mateix pot".
Dit això, dir-vos que us esperem a MONTJUÏC!
ADEU GRANOTES!
VISCA CATALUNYA LLIURE.... DE CULERS!!!!
-
Va, está bien. Se ha dicho de todo pero está claro que el partido nos lo gano el Lotinismo con su trivote, la tibieza de los nuestros y que aprovechasteis la vuestra.
Lo de recriminar a unos y otros los gritos cruzados entre aficiones no deja de ser una tontería. Eso pasa en todos los campos y seguirá pasando, y mientrás no se pase de ahi no pasa nada.
No hay nada que objetar. Escocidos por la derrota pero mirando hacia delante.
Saludos perico
-
Bé, d'acord. Jo vaig ser un dels que em vaig calfar i supose que, com sempre passa en estes ocasions, paguen justos per pecadors i els de les banderetes amb aguila van pagar per tots els que estaveu a la grada.
Un cop passat, tot això es pot perdonar i oblidar. Ara bé, el partit garrepa que ens vareu plantejar no té perdó de Deu!! Per a fer afecció…
-
Chapeau per a Lotina i als cántitcs no feu cas que pasa sempre.
Bona sort pericos!
-
Yo estuve en el campo en Alboraia Bajo, y los que estuvieron provocando todo el partido fueron los pericos,.
Comenzaron con blaugranas hijos de puta, luego a Sergio Garcia etc.,
Que se metan con el Barça es problema suyo, pero si vienen a insultarnos a nuestra casa, es normal que al final nos mosqueasemos.
-
Vau guanyar justament i no hi ha volta de fulla. Nosaltres jugarem de pena.
Bona sort perico!
-
Si hubieramos aprovechado nuestras ocasiones, no nos estarias dando las gracias ahora.
No vengaremos en el Lluis Companys
-
PUDIMOS CON LOS PAJARITOS PERO NO CON LOS PERIQUITOS, JEJEJEJE.
-
si vas estar en el nostre camp, posiblement t'enrecordaràs de mi:
soc el xicon que al final del partit es quedà sol davant de tota la vostra afició amb el cabell llarg i a qui vosaltres (no diré tots però el 98% dels que hi havia) vau poder cantar allò de "cortate el pelo, GITANO, cortate el pelo…." i demés cantics racistes i denigrants…Donç bé, només et diré una cosa: vaig al camp desde que tinc 4 anys (ara en tinc 24) i de moment sou la pitjor afició que ha passat pel nostre camp. I espere no ofendret amb açò, perque si tots foren tan educats com mostres tu a aquest fòrum jo no tindria cap problema amb que visitareu el nostre camp o inclús fer-nos unes birres abans i després del partit com he fent amb moltes altres aficions, tant a casa com fora, però vau (o varen) demostrar que no estan a l'altura d'un club al que jo considere senyor com l'Espanyol.
Altra cosa, Barcelona es una ciutat que m'encanta, però ja se un desplaçament que no faré.
Felicitats per la mereixcuda victòria i espere que si la temporada que ve tornem a jugar no passe el mateix, es més espere poder compartir una agradable estona abans del partit amb gent com tu, si cal...
-
Penosos los BrigadaS BlanquiazuleS! En vez de animar a su equipo, se dedican a insultar a otro equipo y además "piropean" a nuestro Sergio García. Me dió mucha rabia perder precisamente contra este equipo, que me cae especialmente mal gracias a esos "elementos". Espero que nuestros chicos consigan ganar en Montjuic y les devolvamos la moneda con los Oleee, Oleee! que cantaron en nuestro estadio. Macho Levante!!!!
-
@kose:
VISCA CATALUNYA LLIURE…. DE CULERS!!!!
LLIURE….....i prou
-
@kose:
VISCA CATALUNYA LLIURE…. DE CULERS!!!!
LLIURE….....i prou
I ja posats a fer…LLIURE...d'energumens pericos.
-
PUTA CATALUNYA
Aneuse a fer la má catalans de merda!!!!
-
@Levante1909:
PUTA CATALUNYA
Aneuse a fer la má catalans de merda!!!!
Torna el polimorfisme de Levante 1909
-
Tinc crisi d'identitat nano, aixó no pot ser, tinc q fer alguna cossa al respecte collons
-
Però no haviem quedat que tu eres també mig català i que parles la varietat valenciana del català
Mira, jo t'entenc, perquè els pericos son per a fer perdre la paciència a qualsevol. Catalans inclosos. Però seria més just que "Puta Catalunya", dir "Puta Espanyol", no?
-
Cullerot amic, estic malalt del cap nano, tinc crisi d'identitat, crec q em faré del Camerún com Felipe