NO ENS ENGANYEM, LA COPA ÉS UNA MERDA
-
PUES A MI ME HUBIERA GUSTADO HACER ALGO IMPORTANTE EN LA COPA.
-
@Ramon 1909:
Jeje m'agraden estos posts despres de perdre.
Doncs a mi m'agradaria vore algun dia una final de Copa on estiga el Llevant.Efectivamente… para el que pierde siempre es una mierda y para el que la gana es una competiciopn muy importante.
Lo que esta claro es que para equipos como Madrid o Barcelona... la copa tiene menos importancia que las otras competiciones.
Pero para nosotros, deberia de ser una competicion importante... almenos para mi era una competicion que me hacia mucha ilusion llegar cuanto mas lejos mejor... y ayer me lleve una decepcion muy grande!!!
Es mi humilde opinion... pero bueno, ahora a seguir sacando puntos en liga para mantenernos sin mas sufrimientos de los normales!!!
-
Este post "sobra".
Si el Levante hubiera llegado a las semifinales estariamos todos eufóricos y pensando solo en la Copa.
Que pasa que ahora vamos de sobraos?
Que somos el Manchester y podemos desprestigiar competiciones?
Seamos sensatos por favor¡¡¡
Nos ha eliminado la Gramanet y au cacau¡¡ al carrer¡¡Baja Modesto que sube el LEVANTE¡¡
-
@Dark City:
Una competició la fan gran els que la guanyen.
La Champions té prestigi i és important perquè sempre la guanyen equips amb entitat. Això no passa amb la Copa, on és habitual l'eliminació dels equips de primera en les primeres rondes per falta de motivació del gran, per supermotivació del menut i per un sistema de joc injust. Per què jugar les eliminatòries a un partit en camp del menut és molta ventaja per al menut. Hi ha qui pensa que sense baixar de l'autobús ja es guanya una eliminatòria i el futbol actual no funciona així.
Qui ha guanyat les últimes copes? El Mallorca i el Saragossa, equips clarament de segona fila i que sempre estan a prop del descens sinó a la segona divisió. Amb això vull dir que la copa és una merda i si no anem a guanyar-la, quan abans eliminats millor i així tindre més dies de descans per preparar els partits del que realment ens interessa.
estic d´acord amb tu, es una perdua de temps, que en el nostre cas sols ens ha servit per veure l´estat del jugadors suplents. Era millor la copa de la republica , que es la que debem reivindicar com a únics guanyadors.
MATXO LLEVANT.
-
Decir ahora que la copa no es importante es , sencillamente, una forma de consolarnos, porque os aseguro que este año, me hacia mucha ilusion
-
Hemos perdido una gran oportunidad de llegar lejos en la Copa, porque, sin querer menospreciar a nadie, hay que ver que equipos han llegado a 1/16. Que lástima! Macho Levante!!!!
-
Aqui hay que respetar el pensamiento de cada uno, y si uno dice que se la sopla la copa pues alla el, no hay porque criticar su opinion.
Lo siento Dark a mi si que me hacia ilusion la copa y mas viendo los equipos que han pasado de ronda….a sido una lastima para mi. Imagina que llegamos a la final y la jugamos con un grande (solo queda el Madrid) y este a su vez ganara la liga, solo por estar en esa final ya tendriamos un puesto en la Uefa, joder y que ya iria sonando mas nuestro nombre por toda europa.
-
Aqui hay que respetar el pensamiento de cada uno, y si uno dice que se la sopla la copa pues alla el, no hay porque criticar su opinion.
Lo siento Dark a mi si que me hacia ilusion la copa y mas viendo los equipos que han pasado de ronda….a sido una lastima para mi. Imagina que llegamos a la final y la jugamos con un grande (solo queda el Madrid) y este a su vez ganara la liga, solo por estar en esa final ya tendriamos un puesto en la Uefa, joder y que ya iria sonando mas nuestro nombre por toda europa.
Jo també respecte la teua opinió però no la compartisc. I no crec que siga jo l'únic que ho pense, també ho pensa Schuster, García Remon, Ranieri, Rijkark (o com collons s'escriga) i tota la primera divisió. Tu creus que si la competició fora important per als entrenadors i clubs que anteriorment he esmentat, haurien fet les alineacions que van fer i estarien tan motivats com van demostrar?
Creus que sinó, hi haurien tants eliminats de primera?
El que dius està clar, però això passa amb tots els tornejos amistosos i de segona fila, on només són importants per a l'equip que guanya, com ara Supercopa d'Espanya i d'Europa i coses per l'estil. La copa ja fa temps que està totalment devaluada, només cal que recordes els darrers campions i actes com la renúncia del Barça a jugar fa vàries temporades.
En un futbol com l'actual que té el calendari que té, jo crec que l'evolució ha de ser a fer desapareixer la Copa del Rei i alliberar als jugadors de tants partits innecessaris. Tu fixa't en les lligues importants del món, com podria ser l'NBA: hi ha una lliga i prou, tota la resta són xorrades…
El problema és que la Copa és una de les poques oportunitats en què la Federació Espanyola de Futbol trau diners i per això no continua disputant-se. No ens enganyem, la copa és una merda, és només una font d'ingressos per a la FEF.
-
Si la copa se jugase al estilo de la de baloncesto sería un triunfo. Se cargaría el asunto de los clubes modestos, pero el espectáculo saldría beneficiado.
-
Opcion Borrar mensajes YA!!!
-
La solucion yo creo que seria premiar al vencedor con una plaza en Champions. Entonces ni modestos, ni suplentes, ni pollas. (perdon por mi ultima expresion )
Dark eres un Crack y un cabut jejeje. Com tu dius sense acritud
-
La solucion yo creo que seria premiar al vencedor con una plaza en Champions. Entonces ni modestos, ni suplentes, ni pollas. (perdon por mi ultima expresion )
Jo crec que això és interessant. Hi ha diverses coses que haurien de canviar per tornar a fer de la Copa una competició amb interés:
1.- Plaça a la Champions per al guanyador i UEFA per al subcampió.
2.- Restaurar les eliminatories a doble partit en totes les rondes. El partit únic és enganyosament injust.
3.- Entrada directa dels equips de primera de forma progressiva. És a dir, els equips que no participen en europa (uns 13 aproximadament) entren directament en 16ens de final i la resta directe a 8ens. Sé que estic fent una escabetxina amb els equips de segona i segona B, però fixeu-se en el bàsquet (només juguen els 7 primers equips de la lliga + el de casa). Això és espectacle !!!És molt romàntic això de l'equip de 2aB matagegants però si volem potenciar la competició, deixe'm de pensar en com fer la rosca als equips de 2aB perquè Villar guanye les properes eleccions i pensem més en l'espectacle. I l'espectacle el donen els equips amb diners i estreles, no la Gramanet o el Lanzarote, amb tot el respecte, clar.
-
es un torneo muy importante y deberíamos haber salido a por todas.
SALUDOS AQUILES
-
Pues yo pondria todas las rondas a partido unico, y por sorteo puro.
Si toca en casa del de 1ª pues en ese campo. Nada del mas debil ni tonterias similares.
-
@Noirot return's:
Pues yo pondria todas las rondas a partido unico, y por sorteo puro.
Si toca en casa del de 1ª pues en ese campo. Nada del mas debil ni tonterias similares.
Ese es el mejor modelo en mi opinión (sólo recordar que si hay empate se juega otro partido en el campo del que jugó fuera el 1º). Es el modelo inglés (y escocés) y allí es donde la copa tiene más importancia, aunque también influye el hecho de que sea una competición con muchísima tradición y tal y cual. Lo que está claro es que la competición ganará en prestigio cuando los equipos se la tomen en serio, ni más ni menos.
Lo de que haya muchos equipos grandes en las rondas finales tampoco tiene porque ser necesariamente bueno. En Italia sólo entran en Copa los equipos de serie A y B (1º y 2º de aquí), y a ida y vuelta, y aunque suelen llegar a semifinales Milan, Inter, Roma, Lazio, Juve, etc., la competición es una mierda porque la juegan entera con suplentes, desde la 1º ronda hasta la final, y los campos están vacios (salvo en la final, que suele tener mejores entradas).