NO ENS ENGANYEM, LA COPA ÉS UNA MERDA
-
La solucion yo creo que seria premiar al vencedor con una plaza en Champions. Entonces ni modestos, ni suplentes, ni pollas. (perdon por mi ultima expresion
)Dark eres un Crack y un cabut jejeje. Com tu dius sense acritud

-
La solucion yo creo que seria premiar al vencedor con una plaza en Champions. Entonces ni modestos, ni suplentes, ni pollas. (perdon por mi ultima expresion
)Jo crec que això és interessant. Hi ha diverses coses que haurien de canviar per tornar a fer de la Copa una competició amb interés:
1.- Plaça a la Champions per al guanyador i UEFA per al subcampió.
2.- Restaurar les eliminatories a doble partit en totes les rondes. El partit únic és enganyosament injust.
3.- Entrada directa dels equips de primera de forma progressiva. És a dir, els equips que no participen en europa (uns 13 aproximadament) entren directament en 16ens de final i la resta directe a 8ens. Sé que estic fent una escabetxina amb els equips de segona i segona B, però fixeu-se en el bàsquet (només juguen els 7 primers equips de la lliga + el de casa). Això és espectacle !!!És molt romàntic això de l'equip de 2aB matagegants però si volem potenciar la competició, deixe'm de pensar en com fer la rosca als equips de 2aB perquè Villar guanye les properes eleccions i pensem més en l'espectacle. I l'espectacle el donen els equips amb diners i estreles, no la Gramanet o el Lanzarote, amb tot el respecte, clar.
-
es un torneo muy importante y deberíamos haber salido a por todas.
SALUDOS AQUILES -
Pues yo pondria todas las rondas a partido unico, y por sorteo puro.
Si toca en casa del de 1ª pues en ese campo. Nada del mas debil ni tonterias similares.
-
@Noirot return's:
Pues yo pondria todas las rondas a partido unico, y por sorteo puro.
Si toca en casa del de 1ª pues en ese campo. Nada del mas debil ni tonterias similares.
Ese es el mejor modelo en mi opinión (sólo recordar que si hay empate se juega otro partido en el campo del que jugó fuera el 1º). Es el modelo inglés (y escocés) y allí es donde la copa tiene más importancia, aunque también influye el hecho de que sea una competición con muchísima tradición y tal y cual. Lo que está claro es que la competición ganará en prestigio cuando los equipos se la tomen en serio, ni más ni menos.
Lo de que haya muchos equipos grandes en las rondas finales tampoco tiene porque ser necesariamente bueno. En Italia sólo entran en Copa los equipos de serie A y B (1º y 2º de aquí), y a ida y vuelta, y aunque suelen llegar a semifinales Milan, Inter, Roma, Lazio, Juve, etc., la competición es una mierda porque la juegan entera con suplentes, desde la 1º ronda hasta la final, y los campos están vacios (salvo en la final, que suele tener mejores entradas).