SUGGERÈNCIA O AMENAÇA???
-
El divendres passat, vaig rebre del nostre company LUDopata un missatge privat titolat:
"NO OPINES MAS SOBRE LOS GRUPOS ULTRAS DEL LEVANTE X FAVOR"
La veritat és que el missatge no contenia cap altra argumentació que un simple punt ".".
Després de rebre el correu li vaig contestar al nostre amic LUDopata per conéixer si darrere d'esta suggerència hi havia tot un seguit d'arguments on venia a enraonar que les meues idees sobre la violència en el futbol estaven equivocades.
Dissortadament, LUDopata no ha contestat i no sé si era una amenaça o era una simple suggerència.
Li agrairia que em contestara el més prompte possible i em contara si és una amenaça, si és una suggerència, si és en nom propi o parla en nom d'algú i si cal que busque ajuda d'advocats, posar-me en contacte amb la polícia o coses per l'estil.
Si algú el conegueu, digueu-li que m'agradaria que m'ho explicara.
Gràcies.
-
Si es una sugerencia debería haberla razonado.
-
Una persona que posa "X favor", no crec que amenace. Tal vegada es trobe incómoda per la reiteració d'un post que està generalitzant damunt de dos grups una violència determinada.
Que no són angelets?, d'acord. Però ja vullguera jo grups ultres així en el R.Madrid, At Madrid, Sevilla, etc.
Hem de tindre en compte que les agressions entre aquests grups s'ha rebaixat i crec que haurà estat gràcies a elements de dins que estàn fent el possible perquè això passe.
No sé. Opinar és fàcil, i és el que acabe de fer.
-
Una persona que posa "X favor", no crec que amenace. Tal vegada es trobe incómoda per la reiteració d'un post que està generalitzant damunt de dos grups una violència determinada.
Home, no sé que dir-te…
Jo crec que si l'home no està d'acord en el que jo puga dir, el més normal és contestar el post en què no estiga d'acord o contestar-me amb un privat. Però això de demanar simplement que em calle, jo no sé tu, però jo tinc molt clar què és el que vol dir.
Però també tinc clar que el que preferisca tapar-se el nas i girar la mirada per no vore el que tenim, allà cadascú amb la seua consciència...
-
Així doncs, jo crec que és un suggeriment més que una amenaça.
-
@Dark City:
El divendres passat, vaig rebre del nostre company LUDopata un missatge privat titolat:
"NO OPINES MAS SOBRE LOS GRUPOS ULTRAS DEL LEVANTE X FAVOR"
La veritat és que el missatge no contenia cap altra argumentació que un simple punt ".".
Després de rebre el correu li vaig contestar al nostre amic LUDopata per conéixer si darrere d'esta suggerència hi havia tot un seguit d'arguments on venia a enraonar que les meues idees sobre la violència en el futbol estaven equivocades.
Dissortadament, LUDopata no ha contestat i no sé si era una amenaça o era una simple suggerència.
Li agrairia que em contestara el més prompte possible i em contara si és una amenaça, si és una suggerència, si és en nom propi o parla en nom d'algú i si cal que busque ajuda d'advocats, posar-me en contacte amb la polícia o coses per l'estil.
Si algú el conegueu, digueu-li que m'agradaria que m'ho explicara.
Gràcies.
Estic amb Vinatea mes que una amenaça sembla un suggeriment.
-
Primero van las sugerencias….despues las amenazas, todo va unido, lo que yo opino es que si tiene algo que decirle a Dark es que lo haga argumentando su punto de vista, si no como que da que pensar.
-
Sí, lo razonable es que hubiera una argumentación a ese "rogo".
Tb es verdad es que a lo mejor no te ha contestado por no tener acceso a internet, etc…...no pienses mal.
No obstante si, deberia de haber una "explicación".
-
NI PUTO CASO, YA SABES LO DEL PERRO LADRADOR.
-
me parece mas una sugerencia q una amenaza!!
-
Lo que no sé es pq Nouvingut no puede opinar de lo que le plazca, siempre lo hace desde el respeto. Q opine de lo que quiera joder.
-
Ni amenaza,ni advertencia ni pollas,Aki cada uno puede escribir lo ke le de la gana.Y si le molesta ke hable en el foro y no con privados.
-
Estoy con Patxi.El que quiera decir algo ,a la cara ,no hace falta que se escude trás los privados.Este foro está para que todos nos expresemos con LIBERTAD.