OFICIAL Somos campeones de Copa 1937 (antiguo post reivindicativo de la Copa de la República)
-
25.120 dies, des que es va aconseguir, venja poquet a poquet
Ten cuidado, que acabas de subir un post.
-
pero solo uno
¿con cuantos hay sanción?
-
¿y la copa que?
-
En la REVISTA GRANOTA teniu publicat l'última hora en les gestions per la Copa del 37 i es que pareix que va a presentar-se al Congrés dels Diputats una proposició no de llei per al seu reconeixement en la que el club no ha tingut res a vore. Ni el Levante UD SAD ni el senyor Martínez Pujalte que pareix més preocupat en montar bulla que en lluitar pels interessos que li deleguen.
-
@maulet78:
En la REVISTA GRANOTA teniu publicat l'última hora en les gestions per la Copa del 37 i es que pareix que va a presentar-se al Congrés dels Diputats una proposició no de llei per al seu reconeixement en la que el club no ha tingut res a vore. Ni el Levante UD SAD ni el senyor Martínez Pujalte que pareix més preocupat en montar bulla que en lluitar pels interessos que li deleguen.
SI SI SI LA COPA JA ESTÀ ACÍ
-
@maulet78:
Jo crec que este post no tindrien que haver-lo menejat ací, perquè el post reivindicatiu es simplement pa posar AMUNT i alçar-lo amb qualsevol parida. No hi ha massa comentaris sobre el tema, simplement amunt post i au. I això era una informació important (i ademés bona) i era just que molta més gent s'enterara.
Que agonia xé! Mecaguen tot!
-
@maulet78:
@maulet78:
Jo crec que este post no tindrien que haver-lo menejat ací, perquè el post reivindicatiu es simplement pa posar AMUNT i alçar-lo amb qualsevol parida. No hi ha massa comentaris sobre el tema, simplement amunt post i au. I això era una informació important (i ademés bona) i era just que molta més gent s'enterara.
Efectivamente compañero este post es para intentar informar de como va el tema de la Copa, así que toda información al respecto es bien recibida, pues este asunto está demasiado dormido. La peña Totil esta en ello desde el principio y estoy seguro que continuaran hasta que la copa sea una realidad.
Toni Granota.
-
@maulet78:
@maulet78:
Aquest post també està per possar notícies referents al tema. Si li dones una ullada a les més de 40 pàgines voras que no només hi han missatges per pujar el post, sinò que també hi ha noticies, fotos…
Salutacions
-
PENYA TOTIL= CRACKS
¡¡¡¡¡¡¡¡VOLEM LA COPA¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
-
SENYORS! HE REBUT UN MAIL D'UN ILUSTRE LLEVANTINISTA I ACTIU LLUITADOR PER LA CAUSA EN EL QUE EM MOSTRA EL SEU MALESTAR AMB LA GENT, PERQUÈ LA VERITAT, ÉS MOLT FÀCIL ALÇAR UN POST, PERÒ LA GENT PAREIX QUE NO MOSTRE L'INTERÉS REAL PER LA CAUSA.
@p84oes84:
De: Salvador Regües Gil <*******@*****.com>
Enviado el: Friday, May 19, 2006 6:07:15 PM
Para: ***********@hotmail.com
Asunto: una auténtica vergüenza| | | Bandeja de entrada
Amigo, siento auténtica vergüenza por la gente que escribe en el foro de portalgranota.
Mucho airear sus sentimientos por reivindicar la Copa de la República, y cuando un escritor de reconocida calidad como Alfons Cervera le dedica un artículo en Levante EMV sólo lo leen 3 o 4 del foro.
Eso es una vergüenza. Una muestra de la falta de interés por el tema.
TE PIDO COMO FAVOR QUE MUESTRES DE MI PARTE EN ESE FORO LA VERGüENZA QUE SIENTO ANTE LA FALTA DE LECTURAS DEL ARTICULO POR PARTE DE LOS SEGUIDORES DE PORTALGRANOTA.
SI NO REACCIONAN, DEJARE DE APOYAR EL TEMA.
Un abrazo granota
Salva Regües
-
@maulet78:
SENYORS! HE REBUT UN MAIL D'UN ILUSTRE LLEVANTINISTA I ACTIU LLUITADOR PER LA CAUSA EN EL QUE EM MOSTRA EL SEU MALESTAR AMB LA GENT, PERQUÈ LA VERITAT, ÉS MOLT FÀCIL ALÇAR UN POST, PERÒ LA GENT PAREIX QUE NO MOSTRE L'INTERÉS REAL PER LA CAUSA.
@2w0x1gyd:
De: Salvador Regües Gil <*******@*****.com>
Enviado el: Friday, May 19, 2006 6:07:15 PM
Para: ***********@hotmail.com
Asunto: una auténtica vergüenza| | | Bandeja de entrada
Amigo, siento auténtica vergüenza por la gente que escribe en el foro de portalgranota.
Mucho airear sus sentimientos por reivindicar la Copa de la República, y cuando un escritor de reconocida calidad como Alfons Cervera le dedica un artículo en Levante EMV sólo lo leen 3 o 4 del foro.
Eso es una vergüenza. Una muestra de la falta de interés por el tema.
TE PIDO COMO FAVOR QUE MUESTRES DE MI PARTE EN ESE FORO LA VERGüENZA QUE SIENTO ANTE LA FALTA DE LECTURAS DEL ARTICULO POR PARTE DE LOS SEGUIDORES DE PORTALGRANOTA.
SI NO REACCIONAN, DEJARE DE APOYAR EL TEMA.
Un abrazo granota
Salva Regüesamb tots els meus respectes cap a salvador regues, que per descomptat els hi mereix
1.-com sap que ho hem llegit 3 o 4?
2.-perquè no posa ell directament la seua opinió en el fòrum?
-
2.-perquè no posa ell directament la seua opinió en el fòrum?
A aquesta pregunta què crec que m'afecta, no vull parlar per ningú, m'ha escrit personalment i m'ha demanat que ho pose ací perquè es va donar de baixa del fòrum ja fa temps.
No tinc interés en beneficiar ni perjudicar al sr. Regües, ni estic suplantant la seva personalitat, sols li he fet el favor de publicar el que ell em demana. El considere un bon llevantinista per tant sempre que em demana algun favor sobre el tema intente ajudar-lo.
P.D. Edita el teu missatge lliure per a que es llegisca bé
-
Salva és un gran llevantinista i per mi mereix tots els respectes.
Per el que em respecta a mi, he de reconèixer que no he llegit la notícia i la causa va ser que va coincidir el dia de la seua publicació amb el desplaçament a Múrcia. Jo eixe dia no vaig llegir cap periòdic al eixir de bon de matí del meu domicili i ha sigut ara amb el e-mail que ha posat Voro quan m'he enrecordat d'aquella notícia. I possíblement molta gent li va passar igual que a mi i més després de tornar a casa ja per la nit i amb la derrota. Des d'ací demanar-li disculpes a Alfons Cervera i a Salva i demanar-los que per favor no cedisquen en la lluita per el reconeixement de la Copa que el Llevant i tots els llevantinistes mereixem.
Però hi ha una cosa que no m'ha paregut correcta en l'opinió de Salva sobre el tema. No estic d'acord amb que la gent d'este foro pasa del tema, pot ser algú si ho farà però la majoria volem esta Copa tant com Salva. En el foro escriu gent com Vinatea, que junt amb tota la penya llevantinista Tòtil i un bon grapat de granotes, estan fent un gran esforç per a que el club li pose un poc d'interes en el reconeixement de la Copa, si Salva, que sembla que la culpa la tingam els aficionats quan és el Club i el senyor Villarroel els que pasen olímpicament del tema. Hi ha gent que ha demanat reunions amb els dirigents i sempre els han ignorat, gent que els han prestat ajuda i des de el Club no l'han acceptada, gent que en tots els partits al Nou Estadi trau una enorme bandera amb un missatge ben clar "Reconeixement de la Copa de la República Any 37" i el Club fa com si no la veies, gent que amb l'ajuda d'un partit polític, en aquest cas Esquerra Unida, està intentant des de Madrid aconseguir eixe reconeixement i des del Club els tornen a ignorar. Em sembla molt poc adequat presionar als aficionats en este tema quan el vertdader culpable de que no tingam encara reconeguda la Copa de la República és el Club i el senyor Villarroel.
Per a res vuic criticar a Salva amb tot el que he dit, ni molt menys, però sols vuic fer-li vore que sí que hi ha gent que escriu en este foro i que treballa per a que la Copa de la República siga reconeguda d'una vegada per totes i en estos moments hem d'estar tots més units que mai i per això li demane a Salva que des de les seues magníques línies en el Levante-EMV continue també lluitant. TOTS JUNTS HO ACONSEGUIREM!!!
RECONEIXEMENT DE LA COPA DE LA REPÚBLICA JA!!!!
-
Volem la Copa ja!
Força Llevant!
-
Manda ous k el pujalte eixe siga del llevant!
-
Regües sí que reconeix l'esforç dels llevantinistes i dels forers que opinem ací, de fet va enviar aquest missatge a Alfons abans de que publicara el seu article al Levante-EMV:
"Alfons: Ahora viendo los foros granotas(en “portalgranota” van por 900 mensajes de apoyo) la directiva se ha tomado más en serio la teivindicación del título."
SalvaCrec que el que volia fer ènfasis Salva amb el seu missatge és que no ens podem adormir ara, que hem conseguit avançar en el tema entre tots, i que ara és el moment en que més suport s'ha de donar. No podem adormir-nos. Estem a punt d'inscriure el nom del Llevant en una de les competicions de més prestigi i incloure el club en el palmarés de la Copa del Rei.
-
"SI NO REACCIONAN, DEJARE DE APOYAR EL TEMA.", diu Salva Regües.
No em sembla un comentari molt afortunat per la seua banda,ja que deixa entreveure que ell reivindica la Copa si molta gent li secunda o el llig, al contrari és un tema per ell mort.
Doncs bé. La Copa estarà viva, encara que no la reconeguen, mentre en qualsevol moment, lloc i temps hi hagen granotes recordant-ho.
Estiga Salva Regües darrere o no, siguen 1000 o 10 llevantinistes volent recuperar la Copa. La Penya Tòtil continuarà reivindicant-la.
Per altra banda, si és tan important i tan decissiu el fòrum, per què es donà de baixa?, per què no contribueix al seu creixement?.
Dit això i per últim, jo, camí de Murcia, vaig llegir l'article, em va alegrar i ho vaig comentar amb la gent del meu voltant. És d'agrair que Alfons Cervera ens dedique un article i la tasca que dia si dia no Salva Regües fa en pro del Llevant UE, una cosa no lleva l'altra.
-
Alfons Cervera / LEVANTE E.M.V. // A mi amigo Salva Regües: ERAN tiempos de guerra. El Frente Popular triunfaba en las elecciones de febrero de 1936 y al poco rato las derechas y una parte del ejército se levantaban en armas contra la legitimidad de las urnas. Toda aquella memoria del horror, y la que seguiría a la victoria franquista de 1939, quedó sepultada por la dictadura y más tarde por las circunstancias de una transición construida desde el olvido. Pero hay más memorias enterradas de aquel tiempo, las memorias de una cotidianeidad que a trancas y barrancas intentaba sobrevivir en los escenarios del desastre. Y entre ellas hay una que también debería tener el más absoluto de los reconocimientos. Esa memoria también está enterrada, pero no en un cementerio, ni en las cunetas de las carreteras, ni en las doloridas trochas de las montañas, sino en las vitrinas de un club de fútbol.
La violencia del enfrentamiento bélico no evitó las manifestaciones deportivas. El fútbol seguía su curso: entre bombardeos y disparos de cañón, los obuses de cuero se colaban como proyectiles en la portería del equipo enemigo. En las dos zonas tenía lugar la correspondiente competición futbolística. En la que permanecía leal a la legalidad republicana se celebraba la Copa de la España Libre o de la República y la final, celebrada en Barcelona el 18 de julio de 1937, la ganó el Levante después de derrotar al Valencia con un gol de Nieto en el minuto treinta y tres de partido. Han pasado casi setenta años y el trofeo sigue ahí, adornando la historia de un club que ahora mismo está a punto de recuperar un sitio de honor en el fútbol de máxima categoría. Desde hace bastante tiempo ha habido intentos de que el gobierno -el de antes con Aznar y el de ahora comandado por Rodríguez Zapatero-reconozca en el palmarés oficial de la competición copera el trofeo conquistado por el equipo granota aquel verano de 1937. Pero nada de nada. No hay manera. La República es considerada todavía como la bicha en esta democracia rara y lenta de reflejos que según algunos disfrutamos.
A los más de cinco mil muertos republicanos enterrados en una fosa común del cementerio de Valencia les niega el Partido Popular la dignidad del recuerdo y en otro ámbito, menos dramático pero lo mismo de injusto, ningún gobierno asume la decencia de reconocer que el Levante UD es el legítimo triunfador de la Copa que luego fue del Generalísimo y ahora mismo del Rey. Y la injusticia es aún mayor y más flagrante porque el Sevilla ganó la Copa de la España fascista en 1939 y esa victoria ya está reconocida por las instituciones oficiales futbolísticas y gubernamentales.
Será que hoy, después de tantos años de la muerte del dictador, su sombra sigue alargándose sobre los despachos de según qué autoridades políticas y deportivas. Allá cada cual con los motivos que tenga para tomar unas decisiones u otras.
Pero no es de recibo que la historia de un club como el Levante, de tan larga y entrañable relación con la ciudad de Valencia y con sus gentes, se vea menguada por la mezquindad de quienes han de tener en cuenta que el tiempo de la guerra acabó y que sus más que injustas consecuencias no deberían prolongarse hasta la actualidad. Así que a ver si las autoridades correspondientes toman nota y deciden el reconocimiento oficial de la Copa de la España Libre conseguida por el Levante en 1937. A ver si toman nota. A ver.
-
Enhorabona Alfons per eixe article,per lo vist en estos llocs, lo que falten son collons i vergonya.
VOLEM LA COPA PER AL LLEVANT I PER LA SEUA AFICÇIO.
-
Aquest article és el de la setmana passada, no?. Bé bon article.
-
Por cierto a mi también me envió Salva el correo mostrando su descontento con este asunto, cosa que se entiende pues apenas hay comentarios sobre este artículo cuando él-Alfons Cervera- si nombra la lucha de la afición por este título. Un saludo,
Toni.
-
Gracies, Alfons, moltes gracies.
Volem eixa copa, més enllà de la política està la justicia i eixa copa es nostra, ens la deuen. Per la afició, pels anys despera, pels que ja no hi son, per la REPUBLICA.
Volem la copa.
-
molt bo cert¡¡¡
-
Esta lucha por el reconocimiento de la copa es tan larga que es normal que muchos mostremos algún signo de dejadez, a veces pienso que esa es la estrategia del club, dejar pasar el tiempo y que vayamos desgastándonos y dejándolo correr.
Sirva la carta de Salva Regües y las manisfestaciones de otros que se están moviendo por el reconocimiento de la copa para sacarnos del letargo a algunos.
La liga se acaba y para estas fechas se esperaban noticias, espero que lleguen pronto y sean buenas.
-
Por justicia,sin meterme en politica,se debe reconocer al Levante esa Copa por meritos deportivos al ganar en la final al Valencia CF.
-
Por justicia,sin meterme en politica,se debe reconocer al Levante esa Copa por meritos deportivos al ganar en la final al Valencia CF.
Hubieron más partidos además de ese Lancastrian, es una copa ganada en toda regla
-
Hubieron más partidos además de ese Lancastrian, es una copa ganada en toda regla
No he dicho lo contrario.Gano la final pero tuvo que ganar otros partidos para llegar a ella.
-
Potser ja sa comentat, pero per siuncas us vull proposar una cosa.
Hi han moltes webs de firmes online, on es planteja la peticio que es vol, i la gent va firmant al estar d'acord, despres la peticio s'envia a la institucio en questio a la que se li vol reclamar.
I si ho provessim?
-
@LordNightmareII:
Potser ja sa comentat, pero per siuncas us vull proposar una cosa.
Hi han moltes webs de firmes online, on es planteja la peticio que es vol, i la gent va firmant al estar d'acord, despres la peticio s'envia a la institucio en questio a la que se li vol reclamar.
I si ho provessim?
Si no hacen ningún caso ante miles de firmas de ciudadanos para presentar en el Congreso, piensas tú que harian algún caso de pronunciamientos anónimos de gente de internet. Los que deben menearse ya saben quienen son y donde deben de hacerlo, pues en materia de revoluciones populistas estamos ya algo fuera de onda, pues son cuestiones de otros tiempos.
Toni.
-
La copa es nostra
encara que llavors
séns tanques amb clau la porta
i no pugés al marcador