POR FAVOR:"HARTE NUNCA MAIS"
-
si, i Mantxev també ha marcat més gols!!!

Però tot es haver marcat 5 gols??????
Es que crec que hi ha una cosa que es diu correr i altra prou més dificil que es diu centrar... i si combines les dos: corres la banda i centres ja es l'òstia!!!!!!!!!!!
Però demanar-li això Juanma, que es un tio que quan agafa la pilota ja saps que va a fer: passar-la arrere, es demanar-li massa... i com tots sabem que Jofre si que ho fa, donç li demanem més.
Es que Jofre es molt gos: no remata els centres que fa.....
Jo pense que si a l'equip tinguerem algú més que sàpia centrar altra cosa seria -
Jofre y Juanma igual de malos y se acabó la discusión.

-
a jofre no se le pide que centre y remate, se le pide que ayude cuando de defender se trata. no es tan dificil de entender. en todos los partidos tiene una o dos jugadas de ver como pasa el jugador rival por al lado suyo y ni siquiera se mueve. Nacho es mucho mas comprometido en ese aspecto. Y un jugador en esta epoca en ala que estamos no puede vivir de su tecnica, tiene que dar algo más.
-
TOTS ELS EXTREMS EN LLIGA
Ettien, 30 partits, 2237 min, 2 gols, 7 assitències
Juanma, 23 partits, 1042 min, 5 gols, 0 assitències
Jofre, 23 partits, 1278 min, 2 gols, 3 assitències
Nacho, 24 partits, 1662 min, 4 gols, 1 assistènciesESTADÍSTIQUES DEL PARTIT LLEVANT-MALAGA
Balons recuperats:
Harte, 8
Rivera, 6
Camacho, 6
Pinillos, 6
Alexis, 5
Jesule, 4
Jofre, 3Balons perduts:
Sergio, 11
Reggi, 8
Pinillos, 7
Juanma, 6
Rivera, 6
Alexis, 5
Harte, 5
Jofre, 5Passes a l'area:
Harte, 16
Pinillos, 6
Jofre, 5
Juanma, 4@Noirot return's:
El año pasado Pinillos era una autopista por loa izquierda, y este año es nuestro mejor defensa, jugando por la derecha.
Y este año, en la 1ª vuelta Harte era un buen lateral, con Nacho por delante, ha sido ponerle a Jofre y pasar a ser una nueva sucursal de Aumar…
Tu has vist el gol de Baiano? Creus que Pinillos i Jesule són bons defensors deixant eixe baló ahi?
Quan van començar a posar a Jofre, dona la casualitat de que Harte es va lesionar i el van operar. Per tant, més que tirar-li les culpes a Jofre igual té algo que vore amb la lesió…
Uuuyyy!! No!! La culpa de la lesió de Harte la té Jofre, que com no defén, li se va acumular faena a Harte i de tant treballar en defensa es va lesionar.
Jofre al carrer home! 
Ie, que jo no vull que canvies d'opinió ni res, eh! Cadascú pensa com vol, però pense que t'equivoques donant la responsabilitat a Harte i Jofre.
Crec que si el nostre entrenador fora Cúper vories com Jofre defendria molt més i l'equip tindria més consistència defensiva. Però després ens queixariem de que ens avorrim al camp...
Jo el que pense es que Jofre es de lo milloret que tenim, l'unic que desborda (Ettien tambe desborda pero li falta un poc de calitat pa culminar) i Juanma crec que es més tècnic però no té tanta velocitat. I de Nacho despedixte que se l'endurà el Màlaga per 4 duros.
Tu posa'm ahi al mig en lloc de Camacho a dos tios com Albelda i Marcos Senna i a Rivera un poc mes adelantat, i posa un bon central com Coloccini i voràs tu com Harte, Pinillos i Alexis et pareixen uns cracks!
-
Si Cuper fuera el entrenador del Levante, Jofre estaria en su casa de Lleida.
Saca las estadisticas globales, y no las del partido de ayer. Con informacion sesgada, incluso Manolo es el mejor extremo de la historia del Levante.
Y no, tranquilo, que no cambiare de opinion.
Para mi Jofre siempre sera un perro, que solo sabe correr para arriba, y que ayudar a la hora de defender no va con el.
Y seguir mareando la perdiz con que si tiene que rematar y centrar y milongas similares. Que a esto del futbol, hace ya años que se juega en dos sentidos y no solo en uno. aunque los defensores de Jofre penseis como el…

-
@Noirot return's:
Pues la temporada de Juanma, jugando menos minutos, esta siendo mas productiva que la de Jofre…
Va a ser que sí

-
no creo que precisamente ayer, hubiera mucho que defender
El gol y las jugadas de peligro vinieron por cantadas de videos de primera
No creo que precisamente ayer hiciera falta mucho la defensa de jofre, al reves con 0-1 lo que habia que intentar es precisamente eso que se olvidara de defender y atacara
Por cierto para mi ofensivamente el unico al que pondria un 5 ayer seria a Jofre -
no creo que precisamente ayer, hubiera mucho que defender
El gol y las jugadas de peligro vinieron por cantadas de videos de primera
No creo que precisamente ayer hiciera falta mucho la defensa de jofre, al reves con 0-1 lo que habia que intentar es precisamente eso que se olvidara de defender y atacara
Por cierto para mi ofensivamente el unico al que pondria un 5 ayer seria a JofreTotalment d'acord!
-
@Noirot return's:
Pues la temporada de Juanma, jugando menos minutos, esta siendo mas productiva que la de Jofre…
Totalmente en desacuerdo
-
jO CONTINUE PENSANT LO MATEIX…
PER A VORE A HARTE I A JUANMA NO EM TRAC EL PASE....
-
@Noirot return's:
Pues la temporada de Juanma, jugando menos minutos, esta siendo mas productiva que la de Jofre…
Totalmente en desacuerdo
totalment d'acord en tu
