Your browser does not seem to support JavaScript. As a result, your viewing experience will be diminished, and you have been placed in read-only mode.
Please download a browser that supports JavaScript, or enable it if it's disabled (i.e. NoScript).
este año ya me conformo con que venda villarroel a tutumlu o a gesfesa con antonio blasco y que ganamemos a los xotos , y ya veremos a donde llegamos en la copa
Sera una nefasta temporada al final en Mayo.