En defensa del nostre Llevant
-
Artículo de Julio Gómez. Habla del maltrato de los medios y de los delirios de grandeza de los chotos.
http://www.linformatiu.com/opinio/detalle/articulo/respecte-1/
@2kbs81tb:
“Ballesteros, carnisser”, “Juanfran a la presó de Picassent” i “Nano, enemic públic número 1”, figuren entre les perles que certs companys es dedicaren a posar en les xarxes socials amb la seua habitual valentia. I els titulars dels diaris valencians? Millor no recordar-se’n perquè, és clar, es tractà de “ Poner las cosas en su sitio” o “ El Valencia instaura el orden”, titulars (després moderats) que no ajuden massa a pensar que existeix eixa teòrica imparcialitat que sempre demanem (utòpicament) a la premsa de Madrid, a la qual acusem de deixar-se-la en la bufanda en favor d’una mirada unidireccional, quan resulta que ací, a les nostres terres, lloc també de fanatismes sense mesura, passa igual o pitjor.
-
Gracias Darío por poner este enlace en el que hemos podido leer un buen artículo de este hombre, al que no tengo el placer de conocer, pero cuyo nombre ya forma parte de mis preferencias.
Que bonito es ver que existen personas que saben expresar la verdad sin necesidad de exhabruptos, insultos, mentiras y sandeces. Ya que, gran cantidad de periodistas son estómagos agradecidos y lamecu los del grande.
¿Qué pensáis que han demostrado estos días de gloria del Levante? Lo que son. Por ello hay que aborrecer tanto elogio falso, tanto oropel, tanta baba de quienes habitualmente ignoran, critican y rebuznan.