Granotas
    • Categorías
    • Recientes
    • Popular
    • Usuarios
    • Grupos
    • Conectarse

    PODRÍEM FER UNA MANIFESTACIÓ

    Programado Fijo Cerrado Movido Levante UD
    6 Mensajes 2 Posters 433 Visitas 1 Watching
    Cargando más mensajes
    • Más antiguo a más nuevo
    • Más nuevo a más antiguo
    • Mayor número de Votos
    Responder
    • Responder como tema
    Accede para responder
    Este tema ha sido borrado. Solo los usuarios que tengan privilegios de administración de temas pueden verlo.
    • L Desconectado
      lliure
      Última edición por

      La mateixa podria sortir del nou estadi i per descomptat començaria només per granotas,
      i pel camí s'aniria unint gent, primer s'unirien a la mateixa els "sintecho" o els d'extrema pobresa,
      passaríem pels POCS HOSPITALS que hi ha a València i recolliríem als familiars de malalts que estan en els passadissos,
      de passada li diríem a tots els xiquets amb problemes en els col·legis (distàncies, condicions, instal·lacions) que s'unissen també
      i a la gent major "practicament abandonada pels familiars o als quals gaudeixen de les "luxoses residències" carísimes i tercermundistes que gaudeix la ciutat,
      als pensionistes que no mes més poden arribar a final de mes "malvivint" també els convidarem al trajecte, perquè no? als veïns de barris marginals (sense asfalt en els carrers, amb poquísima il·luminació), aquests segur que s'apunten també
      ALS aturats o (pitjor encara als explotats per una ett)

      totes aquestes persones es podrien venir amb nosaltres i que l'alcaldessa i el president de la generalitat els digui que LA VIDA ÉS BELLA i que EL MAJOR PROBLEMA QUE HI HA EN VALÈNCIA ÉS LA CONSTRUCCION D'UN CAMP PER AL VALÈNCIA

      1 Respuesta Última respuesta Responder Citar 0
      • ? Este usuario es externo a este foro
        Invitado
        Última edición por

        Nou Mestalla? MERDA,
        volem València verda ¡¡¡¡¡.

        (amb humor, eh?)

        1 Respuesta Última respuesta Responder Citar 0
        • ? Este usuario es externo a este foro
          Invitado
          Última edición por

          O:
          NO AL CIRCO ROMANO, NO AL PANEM ET CIRCENSES
          NO CON NUESTROS IMPUESTOS

          1 Respuesta Última respuesta Responder Citar 0
          • ? Este usuario es externo a este foro
            Invitado
            Última edición por

            @Antinacionalista:

            O:
            NO AL CIRCO ROMANO, NO AL PANEM ET CIRCENSES
            NO CON NUESTROS IMPUESTOS

            No rima :-(

            1 Respuesta Última respuesta Responder Citar 0
            • ? Este usuario es externo a este foro
              Invitado
              Última edición por

              @Vinatea:

              @Antinacionalista:

              O:
              NO AL CIRCO ROMANO, NO AL PANEM ET CIRCENSES
              NO CON NUESTROS IMPUESTOS

              No rima :-(

              Pero ahora que está rainieri y los italianos tiene mucho que ver, da igual que no rime :-D

              1 Respuesta Última respuesta Responder Citar 0
              • ? Este usuario es externo a este foro
                Invitado
                Última edición por

                @Vinatea:

                Nou Mestalla? MERDA,
                volem València verda ¡¡¡¡¡.

                (amb humor, eh?)

                Te van a fer cas . La gespa del NOU MERDALLA "sera verda"

                1 Respuesta Última respuesta Responder Citar 0
                • First post
                  Last post