Navegación

Granotas
    • Registrarse
    • Conectarse
    • Buscar
    • Categorías
    • Recientes
    • Popular
    • Usuarios
    • Grupos

Algú ho tenia que dir.

Levante UD
    2
    4
    286
    Cargando más mensajes
    • Más antiguo a más nuevo
    • Más nuevo a más antiguo
    • Mayor número de Votos
    Responder
    • Responder como tema
    Accede para responder
    Este tema ha sido borrado. Solo los usuarios que tengan privilegios de administración de temas pueden verlo.
    • ?
      Invitado Última edición por

Fa unes setmanes podiem llegir ací missatges de agarrar al Barça, d'estar per damunt del Madrid o del València C.F., d'estar en llocs de lliga de Campions, a dia de hui estem al lloc 10 amb 20 punts, per a mi estar ací es un èxit, em de recordar que acabem de pujar a 1ª divisió i la nostra meta ha de ser la permanència, tot el que fem més amunt d'ahí, benvingut siga, però pense que no cal pixar tan alt, ser ambiciosos sí, però no demanar imposibles, jo signaria quedar a este lloc ara i no patir en tota la temporada, cal establir-se a 1ª divisió primer i en uns anys anar a més, bé potser siga massa pesimista però pense que algú ho tenia que dir. FORÇA LLEVANT!!*!!

Responder Citar 0
        1 Respuesta Última respuesta

• poti Última edición por

@Dimoni emplomat:

Fa unes setmanes podiem llegir ací missatges de agarrar al Barça, d'estar per damunt del Madrid o del València C.F., d'estar en llocs de lliga de Campions, a dia de hui estem al lloc 10 amb 20 punts, per a mi estar ací es un èxit, em de recordar que acabem de pujar a 1ª divisió i la nostra meta ha de ser la permanència, tot el que fem més amunt d'ahí, benvingut siga, però pense que no cal pixar tan alt, ser ambiciosos sí, però no demanar imposibles, jo signaria quedar a este lloc ara i no patir en tota la temporada, cal establir-se a 1ª divisió primer i en uns anys anar a més, bé potser siga massa pesimista però pense que algú ho tenia que dir. FORÇA LLEVANT!!*!!

eso ya se sabe amigo dimoni, pero por k no podiamos soñar kon ser lideres?

força llevant !!!

Responder Citar 0

• ?

Cuando te cortan las alas es imposible volar alto.

Ojo, hay que reconocer nuestros errores, pero aun asi no estamos en el lugar que nos corresponde y nos ningunean los de negro jornada tras jornada.

Responder Citar 0

• ?

[quote="poti
            eso ya se sabe amigo dimoni, pero por k no podiamos soñar kon ser lideres?

Está clar somniar es gratis

Responder Citar 0

• First post
              Last post