La derrota més dolorosa de l'any
-
Aquesta és per a mi la derrota més dolorosa de tot el que portem de temporada, per diverses raons. Venim d'una ratxa molt negativa, i encara que hem jugat fora i deuriem pensar que els punts no poden escapar a casa, pero es que venim de completar molts mals partits a Orriols. Ademes, el Malaga es un equip prou patata i no crec que remunten el vol ni res d'aixo, simplement ens han guanyat, pero no han reaccionat. Aixi que hem perdut una ocasió ideal per a posar una distancia per mig importantissima. No vull ser catastrofista, pero els proxims partits tant a casa com fora van a ser complicadissims, i com no sigam capaços de reaccionar, podriem arribar a nadal clavats en llocs de descens… Mare meva!! I pensar que fa no res estavem davant dels xotos pensant en 'Xampinyons'... Té collons la cosa!!
P.D. Creieu que reaccionarà l'equip per a no caure en la classificació? Perquè jo ho veig malament...
-
El que està clar es que era un partit de la "nostra lliga" i que hem merescut guanyar, però el futbol lo mal que te es que no guanya sempre el que juga millor o el que ho mereix mes, sino el que marca més gols.
El proper partit jo el veig com una final, perque despres anem a Barcelona i a Mestalla.
La setmana que be el Nou estadi te que ser el jugador nº 12.
CAL CANVIAR EL XIP JA!