NO ENS POSSEM NERVIOSOS.ENCARA ESTEM A 6 PUNTS DEL DESCENS
-
El pitjor ke podem fer ara és ficar-se nerviosos. Res de tirar-ho tot per l'aire. Mireu la part positiva de que encara hi han molts ke estan pitjor que nosaltres i encara estem a 6 punts del descens(faça el ke faça el mallorca). Hauríem d'anar oblidant-se d'europa(jo ja fa prou jornades ke meu he llevat del cap), hem de preocupar-se d'obtenir els 43 punts lo abans possible y després Sant Llevant dictarà sentència. El dissabte tenim un partit importantísim contra l'albacete i no sols per els 3 punts sinò també per a trencar la dinàmica negativa que portem i també, com supose ke els passarà a la majoria dels foreros, llevar-se l'espineta que tenim clavada des de fa 2 anys en Albacete. Tinc unes ganes enormes de guanyar-los, i si és injustament millor, de la mateixa manera que ens empataren ells allí, per a que els dure. Ja vaig tindre que aguantar moltes coses a l'exida d'aquell camp i camí dels autobusos. Per això hem d'estar més units que mai contra els paletos. A pesar de la raxa que dugam hem d'aconseguir una molt bona entrada i dur l'equip endavant.
-
nerviosos no joder pero esque tiene tela lo de los cambios…lo del remate final...joder esque se kieren meter cn la pelota hasta dentro joder ke chuten ostia..
no podemos tener tampoko goles tontos sino chutan ostia !