Viatge a Barna i entrades.
-
Per als que estiguen interessats en anar-hi.
La Penya Tòtil montem un viatge per al partit contra el Barcelona (dia 21 de desembre, dimarts).
L'eixida seria a les 14,30 hores des de Picanya (porta de l'institut).
La tornada a la finalització del partit amb parada a la Plaça d'Aragó (en València, si hi ha alguna gent interessada) i porta de l'Institut altra vegada de Picanya.Preu del bitllet d'autobús (anada i tornada) i entrada al Nou Camp 42 €.
Confirmació i reserva mitjançant un privat al que subscriu.
El pagament de la reserva i l'entrada es farà a la finalització del partit del Llevant - Albacete en lloc que amb la confirmació de la reserva us posaré en coneixement (també mitjançant privat).
Places Limitades ¡¡¡¡
-
el partit es el dia 21???
no es el 22???
-
Xavier a mi apunt'm al teu bus, però el problema està en que no se com anar a Picanya. bueno explica'm si es pot anar amb el metro, tren... perque no conec gens el teu poble.
Un altre tema que vull saber es el tema de les entrades. Es compren aci? les de 24 euros son les nostres?
Ah si eixim a les 2'30 no estarem molt justets de temps?, dinem abans d'eixir?
Bueno explicam'ho tot si no t'importa.
Gracies
-
Uff.El de las peñas sale a las 13 h.Y el vuestro a las 2,30 desde Picanya,y yo tengo que ir desde Massalfassar.Tendria que llegar en 20 minutos.
Casi,pero no podrá ser.
-
@Ramon 1909:
Xavier a mi apunt'm al teu bus, però el problema està en que no se com anar a Picanya. bueno explica'm si es pot anar amb el metro, tren... perque no conec gens el teu poble.
Un altre tema que vull saber es el tema de les entrades. Es compren aci? les de 24 euros son les nostres?
Ah si eixim a les 2'30 no estarem molt justets de temps?, dinem abans d'eixir?
Bueno explicam'ho tot si no t'importa.
GraciesPicanya té estació de metro Línies 1 i 5. http://www.metrovalencia.com/metroval/html/home/home.asp
L'estació del metro està a 5 minuts caminant (passejant) de la porta de l'institut. http://www.ajuntament.picanya.org/carrerer/framescarrers.htm.
Les entrades la idea és comprar-les des d'ací via internet i arreplegar-les al arribar. Si algú vol comprar-les pel seu compte, el preu del bitllet de l'autobús serà de 20 €. Si m'abona els 42 € a mi, jo m'encarregue de la compra de les entrades.
L'hora d'eixida ve condicionada per que molta gent treballa i si isquerem només un quart d'hora abans alguns ja no podrien vindre. La duració del viatge amb parada reglamentària és de 4 hores i mitja, així que tenim un hora de marge (no és molt, però crec que suficient).
-
Venint de València, això ja ho sabreu, s'ha d'entrar a Barcelona per la Diagonal. El camp del Barça, afortunadament, està molt proper a esta entrada. Així que encara que trobeu un poc d'embussament, crec que arribareu amb prou marge.
-
vinatea,el meu cas era de horari,pero ara man donat vacances eixe dia,aixi si ke per mi es pot eixir abans,no se si era per mi o no,pero saps ke yo ya no tinc problemes