FERRANDO (AT.MADRID) PIDE A JANDRO
-
Ferrando ha solicitado la incorporación de Jandro, centrocampista del Celta de Vigo. El jugador acaba contrato en junio y el Atlético se pondrá a trabajar de inmediato para saber si hay posibilidades de que el Celta lo traspase en enero.
-
Pues vaja un 'lince' que està fet el Ferrando, demanar que li fitxen ara a un jugador que acaba contracte en Juny. Si em digueres que és un 'crack' i que d'ell depén la salvació de categoría… Però tampoc vec jo al Jandro un jugador tan imprescindible. Si realment li agrada que esperen a juny.
Si es que als entrenadors, quan els agafen carinyo a un jugador... Trajectoria de Jandro: Valencia B (mentre entrenava Ferrando), Albacete (mentre entrenava Ferrando), Celta, i després de no cuallar i que no volen ni renovarlo... el demana l'Atlètic de Madrid (per ordre de Ferrando).
Gran!
-
vaya… pues eso abre una puerta a Jorge Larena... si nome equivoco Jandro suele jugar de media punta y con él en el Atleti ya serían 3 o 4 ... Ibagaza, Paunovic, Jorge y Jandro... A mi el Jorge me gusta, ademas es joven... se lo podria traer villarroel para el año que viene.... ahora mejor que traiga un delantero... de menos de 30 años y con más de 10 goles ... por favor. (batistuta no... esto no es un cementerio de elefantes)
-
POR MI QUE SE LO LLEVEN , TENEMOS REFUERZOS EN SU PUESTO Y MAS DINERITO PARA FIVHAR A ALGUN CRAK
-
@srek:
POR MI QUE SE LO LLEVEN , TENEMOS REFUERZOS EN SU PUESTO Y MAS DINERITO PARA FIVHAR A ALGUN CRAK
Jandro no es igual a Sandro …jeje
-
SSSSSANDRO, no JJJJJANDRO
De totes formes, son d'estil paregut, sols q S amb 30 i pico anys i J amb 20 i pico. A mi Jandro no m'acaba d'apanyar i l'he vist en prou partits (amb el Mestalleta, Albacete i Celta). Pense que l'At. de Madrid acabara com el Barça de VanGaal de la seua 2ª etapa, molt bons mijes puntes pero tots ahi atascats pel mig… I sense treure trellat.