BOMBAZO VILLARROEL: Possible fitxatge de Tristán
-
El Deportivo ja ha obert la porta a molts jugadors dels que té, sobretot a Víctor i Tristán (http://www.as.com/articulo.html?d_date= ... =dasftbA00). La qüestió és que segons Radio Marca, un tal Paco Durán, que pareix ser el representant de Diego Tristán va estar ahir a la inauguració de la botiga del Llevant. Perque? Ningú ho sap, no es amic de cap directiu ni porta a cap jugador granota. S'especula molt seriosament que podria estar tractant la incorporació de Diego Tristán que últimament ha discutit amb Lendoiro. Han parlat inclús de diners, i el Llevant pagaria al Depor 3 milions d'euros (500 milions de pessetes) i Tristan acceptaria un contracte per objectius (partits jugats-gols-classificacio de l'equip). El contracte seria de 3 anys, pero al mes de juny si no es salva el Llevant quedaria lliure. Seria brutal poder tindre a eixe davanter que ens garantizaria 20 gols per temporada. Que tiren avant i s'arrisquen!! Vine Tristan!!
-
¿Cuántos partidos lleva Tristán jugados ya con el Depor esta temporada?
-
Home, crec que està clar que es pot cuestionar a Tristán, igual que l'any passat a Morientes i va esclatar al Mònaco. Enguany no ha jugat perquè ha estat lesionat, i ha eixit dos ratos i ja ha fet gols…
TEMPORADA 2000/2001
Lliga: 29 partits, 19 gols
Champions: 11 partits, 2 golsTEMPORADA 2001/2002
Lliga: 35 partits, 21 gols
Champions: 12 partits, 6 golsTEMPORADA 2002/2003
Lliga: 28 partits, 9 gols
Champions: 11 partits, 4 golsTEMPORADA 2003/2004
Lliga: 35 partits, 8 gols
Champions: 11 partits, 3 golsTEMPORADA 2004/2005 ACTUAL
Lliga: 8 partits (sols 3 titular), 4 golsA vore si ara cap jugador del món és bò per al Llevant, sols podem fitxar a Eto'o, Ronaldo, Ibrahimovic, Henry o Van Nistelrooy. Té conya, m'alegre de que fitxen a un crack i encara poseu impediments!
-
@Felipe:
Ha jugado 7 partidos y el limite creo que es de 5.
¡¡FORÇA LLEVANT!!
-
este es uno de los posts de año
lo que hay q leer…...
-
@Okcap:
@Felipe:
Ha jugado 7 partidos y el limite creo que es de 5.
¡¡FORÇA LLEVANT!!
Tal vez sea para la próxima temporada,tengo entendido que si en esta ha jugado 5 partidos ya no puede jugar en la Liga Española de 1ª.
¡¡¡Macho Llevant!!!
-
-
ojala!!! ese si k es un crack!!
-
seria un salto de calidad,mejoraria lo ke hay obviamente,a mi es un jugador ke me encanta,tiene muxa calidad,lo malo es a veces su actitud,pero yo creo ke vendria bien,ademas en el depor se le ve aburrido de estar alli ya,iwal necesita un cambio de aires.
-
Va, home va! Tan de bo! pero no crec.
I si ha jugat 7 partits…. que serà per al filial??
D'altra banda, a Tristán li sobren 10 kilos i a mi em sembla que és un poquet gos malfaener. Crec que si no canvia molt, no el tornarem a vore en el gran moment en que va estar ara fa ja alguns anys.
-
@negu_gorriak:
seria un salto de calidad,mejoraria lo ke hay obviamente,a mi es un jugador ke me encanta,tiene muxa calidad,lo malo es a veces su actitud,pero yo creo ke vendria bien,ademas en el depor se le ve aburrido de estar alli ya,iwal necesita un cambio de aires.
-
Yo creo q a Tristan lo q le hace falta es motivación y q vuelvan a confiar en él y está claro q si ficha por el Levante la motivación la encuentra seguro simplemente por el efecto mediatico q levantaria…Eso si chaval ves pensando en dejar la bebida...
Força Llevant!!!
Este partido no puedo ir... estoy en Tarragona...Pero desde aqui lo apoyare siempre...
¡¡Un besazo a toda esa afición!!
-
Ya tiene preparado el pase VIP de La Indiana! A este tío lo facturan de todos los equipos por golfo, no creo que fuera buena idea que viniera aquí, prefiero un tio con menos calidad pero más profesional.