Oblideu-se de guanyar un partit fins el dia del Villareal…
-
Ara ens venen 2 partits dificilisims, i els arbitres ens van a putejar encara mes…, sobretot a Mestalla, ja voreu, perque a Can Barça tenim poc a fer si el Barça juga com està fent-ho.
Aixi que el dia del Villareal serà quan tornem a guanyar un partit, això si si l'arbitre no s'encarrega de malvaratar-ho.
Això si, jo a Mestalla no falte, encara que em presentisc que els ajudaran a guanyar
-
@Ramon 1909:
Ara ens venen 2 partits dificilisims, i els arbitres ens van a putejar encara mes…, sobretot a Mestalla, ja voreu, perque a Can Barça tenim poc a fer si el Barça juga com està fent-ho.
Aixi que el dia del Villareal serà quan tornem a guanyar un partit, això si si l'arbitre no s'encarrega de malvaratar-ho.
Això si, jo a Mestalla no falte, encara que em presentisc que els ajudaran a guanyarUffffff!! si con los paletos nos roban, imaginemos lo que puede ser contra xotos y Barça . En Barcelona estaré pero la xotera no la piso yo, ya me sacan bastantes perras con mis impuestos
-
Jo crec que als xotos podem guanyar-los però al Barça… ho veig molt fort,encara que un empat no estaria gens mal.
¡¡FORÇA LLEVANT!!
-
Recordar que somos un junque forjado en la adversidad
Barça 1 - 2 LUD
Equip de canal nou 0 - 1 LUD