Perquè no deu jugar Sergio Garcia contra el Barça
-
Cada dia que passa tinc més clar que Sergio Garcia no deuria ni anar convocat per al partit contra el Barça, per diversos motius:
-Fa unes setmanes va donar una entrevista en que deia que "tornaria al Barça en juy".
-Ara diu que si marca no celebrarà el gol, cosa que em pareix lògica, però ja no em pareix tan lògic que diga que el Barça és el seu club i insistix que el seu objectiu és tornar allí el més aviat possible.
-Vista l'actitud de Sergio els últims partits, i després de les seues declaracions, no crec que es deixe la pell com se la deixarien altres.
Algú ha de dir-li a Sergio que el seu objectiu ha de ser arribar a ser un gran futbolista (dona igual que siga al Barça, al Madrid o al Llevant) i que hi ha coses que de vegades no es poden dir. Espere que ens done prompte més alegries de les que ens dona ultimament o ja veig a Villarroel pagant clausules per no jugar.
-
A mi no me gusta un duro este jugador pero mira, está en el Levante y habrá que desearle lo mejor porque lo mejor para él es lo mejor para el Levante. Ahora bien, yo antes pongo a cualquier delantero del Levante, incluido Yago, que a él, porque está más verde que Vicent.