OBSERVO QUE NUESTRO EQUIPO PECA DE BLANDITO
-
He estado viendo los videos de los dos partidos últimos (Albacete y Barsa) y observo que el Equipo peca de blandito.
Por otra parte, viedo también a los "xotos" en los reportajes de Punt 2 observo todo lo contrario. Estos de fútbol casi nada, patadas a tope, velocidad a tope y marrullerias a tope.
Después de lo dicho confío y espero que los nuestros no se arruguen y les planten cara, por juego somos superiores en proteger nuestra portería nos ganan y en dar patadas también.
¡¡¡Macho Llevant!!!
-
S'ha de reconeixer que estan algo "blandengues" i "mantecosos", però és que Ettien o Alexis per molt fortots que estiguen no són uns 'brutons' com puga ser Albelda o Sissoko.
Això és una carència de l'equip, tindre dos mitjos centres (un defensiu ben bò i altre organitzador ben bò). La veritat és que Rivera em pareix bò per a dirigir, però crec que el lloc de Celestini deuria ocupar-lo un destructor nato, ja que el suïss encara que està fent-ho bé ni fà ni desfà ('ni xixa ni llimonà').
Inclús seria convenient tal i com juguen la majoria dels equips de Primera posar a Celestini i Camacho de doble pivot, Rivera amb més llibertat de moviments i un sol punta. Potser trauriem més rendiment ofensiu, seriem més consistents (reduint els gols que ens marquen ara tindriem més punts, com per exemple el dia de Saragossa o el Camp Nou) i jugariem millor.
Altre punt bò a explotar seria que Harte podria pujar més la banda ja que un dels pivots defensius podria estar més pendent d'eixe costat i aprofitar la superioritat en atac per eixe costat. Jo estic segur que amb Reggi de davanter de cada 10 centres 1 gol al menys farien, així que a centrar!
Recordeu que no sempre que es posen més davanters es juga més a l'atac. Hem de ser llestos i posar un sistema que encara que siga un poc més conservador ens done mes bons resultats.
Propose:
Mora;
Pinillos, Alexis, Culebras, Harte;
Camacho, Celestini;
Ettien, Rivera, Jofre;
Reggi o Manchev.
-
Ya no soy yo solo el que lo dice blandos, muy blandos.
No damos una mala patá a nadie.
Macho Levante