L'inocentada del dia (dedicada a Antinacionalista)
-
Antinacionalista, ja que t'has preocupat molt del tema, et pose la inocentada més grossa que he vist jo avui (de bon rollo, eh, no et poses ara a insultar i tocar els ous). Pense que algun redactor de Canal Bou ha estat llegint aquestos forums i te la dedica personalment.
Publicat a Levante-EMV: "El Valencia obtendrá 320 millones de euros por la recalificación de Mestalla".
http://www.levante-emv.es/secciones/not ... Seccion=11Publicat a Las Provincias:
"Valencia c.f.
El Ayuntamiento autoriza al Valencia a construir en Mestalla el equivalente a 900 pisos de 100 m²La edificabilidad final se ha situado en 89.000 metros cuadrados, lo que reportará al club al menos 270 millones.
-La ley permite al club construir un número indefinido de aparcamientos en el subsuelo
-EU denuncia que se lesionan los intereses de los ciudadanos
-La demolición, en tres o cuatro años
-900 pisos de 100 metros cuadrados
-21 millones de euros a la basura
-Colegios, centros de salud y jardines
-El club asume el dictamen técnico"Jo no se si ara es posaran a construir parkings subterranis infinits i trobaran petroli i es faran mes rics encara. I els pisos seran de VPO? Perque jo me'n compre un... I colegis, centres de salud o jardins? Aixo si que no! No calen!
Per últim menys mal que ,com diu la notícia, el club ha assumit el dictamen tècnic, perquè si s'arriben a posar a calfar-li la olla a Rita i pegar la tabarra en lloc de 900 pisos en farien 9.000.
Ja és patètic i tot el dia que han triat per a la roda de premsa i tot això... per a crear més malestar!
-
espere k siga una broma, pero es prou de mal gust…