Que vos han paregut estos jugadors? Ajudeu-me a aclarir-me!
-
Voldria saber si penseu igual que jo respecte a aquestos jugadors del Llevant.
Primer que res, sobre Mora pense que ha estat molt bé, salvant balons i res li podem recriminar als gols. Al contrari, pense que si encaixa tants gols és perquè falta solidesa defensiva i no per ell, que està prou correcte en les seves actuacions.
A la defensa han estat tots bé menys Alexis (per a mi), però supose que serà normal per la falta de ritme de competició. Jesule com a lateral esquerre ho ha fet bé, pujant a l'atac i tot, encara que haguera preferit a Harte, que segur haguera intentat sorprendre a Cañizares amb alguna canonada.
Rivera té el borró de l'errada del gol i alguna altra errada puntual, però per a mi ha sigut clarament el motor de l'equip. Celestini correcte.
Jofre per a mi ha sigut el millor, molt incisiu en atac i en defensa l'he vist sempre ahi presionant, baixant a defendre i m'ha encantat. Crec que el millor.
Respecte a Ettien també ha estat molt actiu, però perquè no proven a posar-lo de davanter a l'estil piojo López? Es que jo ja el veig amb tan poca qualitat que es incapaç de regatejar si no es en velocitat i així sempre és trobarà a algú per darrere del defensa (un lliure o el central que apoya al lateral). Igual si és l'últim davanter i li peguen pilotades arriba abans que el defensa i després que pegue trallada a gol, encara que vajen la meitat dalt de la tribuna, alguna entrarà.
Després SErgio no ha estat massa fi, però no el veig mal, sempre que li arribava un baló tenia 3 tios damunt i tampoc podem demanar-li que siga Ronaldo. Potser jugant un poc més atrasat arribant desde darrere i buscant la sorpresa donaria mes rendiment. Però això ja és cosa dels tècnics, però jo ho provaria.
Manchev l'he vist un poc desaparegut i al esforçar-se tant en defensa no ha pogut explotar be en atac.
Després Congo li ha posat ganes i gracies a eixes ganes i eixa fe d'entrar a tots els balons ha clavat un gol (que encara no se'l creu ni ell), però a mi seguix sense agradar-me gens.
Reggi no va tindre temps de res, però jo el posaria per a fer el que vos he dit abans de retrasar a Sergio i ell en punta.
Nacho va fer el que tocava, intentar revolucionar a tope la banda. Està millor Jofre per a ser titular, però Nacho sempre deu provar en la segona meitat, perquè també desequilibra i pot entrar en lloc de Jofre o d'Ettien (per a mi).
-
Bon analisis.
Afexix ; les perdues de balo de Rivera , al centre del camps , mos estan costant massa gols.Hauria que posar'li remei.
-
@manolovallejo:
Bon analisis.
Afexix ; les perdues de balo de Rivera , al centre del camps , mos estan costant massa gols.Hauria que posar'li remei.Plenament d'acord, sempre m'ha paregut exagerat això de Rivera Selección. Supose que si no aprén a no fer eixos errors acabarà com un Ivan de la Peña, molt bò però sense arribar a ser un 'crack'
-
La meua humil opinió es que al centre del camp del Llevant li falta un jugador que li done equilibri. Rivera es per a organitzar, es molt bon organitzador, pero encara faria falta un jugador tipus Mauro Silva o Albelda, que apart de ser bons "stoppers", donen l'equilibri que li falta a l'equip. Es la meua opinio, amb tots els respectes.