Ie tios, cal tancar algun post per ací
-
Al administradors o a qui siga, ací cal tancar algun post. No hi ha dret a això! I mira que intente comprendre les coses, però no entenc com un tio posa fotos de San Lorenzo de Almagro a pinyo fijo.
I mira que intente ser comprensiu i entrar a vore coses, però em trobe la foto d'un avi més lleig que l'ostia que és el president, i la foto d'una tia (que podria estar en pilotes) que l'han declarada aficionada del mes.
Si vol escriure cròniques del partit per a que no les llegisca ni sa mare, em pareix correcte, però que tots els dies que entre a xarrar de guai em trobe amb els 4 posts de sempre. Es que això desvirtua el fòrum! I em posa de mala llet. Si algú pensa com jo que cree un manifest virtual, per l'amor de Déu!
P.D. Quan vivia a Cullera deiem: 'Mare de Déu del Castell!', a que si Cullerot?
-
pues si,jo la veritat ni entra ja,si vivies a cullera iwal hasta el conec jejejejejeje
-
@negu_gorriak:
pues si,jo la veritat ni entra ja,si vivies a cullera iwal hasta el conec jejejejejeje
Tu eres de Cullera? Jo vaig viure 9 anys allí, però fa temps, no se quina edat tindràs. Jo sóc de l'any 1978 (26 anys) i vivia al Carrer La Vega que donava a la Diagonal a uns edificis que eren de l'ajuntament i que eren vivendes per als professors (ara està el nou hospital fa anys). Anava al Col.legi Llopis Marí ('a l'altra part del piu' ens deien els dels Maristes jejeje) que ara crec que és institut i em passava els dies a la Llotja fent trastades (vaig viure desde que vaig nàixer fins als 9 amys). Bueno, tampoc vull pareixer Lancastrian ací contant-te la meua vida, però si seguixes el post ja t'enviaré un privat i xarrem.
Si algú de Cullera em reconeix que avise i fem un reencuentro en el programa de Isabel Gemio!!
-
pues casi casi veins jejejeje,yo soc del 77,y visc dos carrers mes enlla anant a sant antoni jejejej
-
Per ahi coneixia jo a un xaval que li deien Moises que anava en cadira de rodes (i a quin colegi anaves?). Molt bona gent els que viuen per ahi!
-
@maulet78:
Per ahi coneixia jo a un xaval que li deien Moises que anava en cadira de rodes (i a quin colegi anaves?). Molt bona gent els que viuen per ahi!
anava als maristes,en varen menjar tant el cap en els maristes ke ara soc ateo radical jajajaja
P.D. per cert este post comença a ser… jajajajajajajajajajjaja
-
ibas a maristas???
yo tambien!!de q año eres???
jajjaja, q casualidad…
-
@pau:
ibas a maristas???
yo tambien!!de q año eres???
jajjaja, q casualidad…
de 1977,pero a los maristas de cullera,no se si sera el mismo jejeje
-
ahhh vale
yo a maristas de valencia…
-
COLLONS, ALTRE POST DE 2 PERSONATJES QUE S'INTERCANVIEN MISSATGES ENTRE ELLS A SOLES.
QUE EL TANQUEN PERO JA!!!!!
-
COLLONS, ALTRE POST DE 2 PERSONATJES QUE S'INTERCANVIEN MISSATGES ENTRE ELLS A SOLES.
QUE EL TANQUEN PERO JA!!!!!
di ke si :lol::lol::lol::lol::lol:
-
@pau:
ahhh vale
yo a maristas de valencia…
I tu no dius l'any o que?? Així ens enterem tots!!
-
ahh…
yo soy de 1984,y entre en maristas en 1991...
maristas de valencia.
besos