Cada dia n´hi han més "Vicents"
-
Ja sé que jo sóc únic i autèntic però cada dia veig més "Vicents" al camp, la qual cosa m´agrada molt. Ultimament he vist un tio que es igualet a mi però que s´ha comprat la camiseta d´enguany.
Per cert Nela, et trobe a faltar, sobretot perque el cabró de Paperets no em porta cap fulana ni res i estic molt a soles.
VULL TORNAR AMB ANTIXOTOS!!!! QUE ELL EM DONAVA JB!!!! I DE TANT EN TANT EM DEIXAVA ANAR A LES PUTES!!!!!S.O.S.
-
-Vicent - només hi ha un, i tu ho saps. Jo també et trobe a faltar, ni consoladorsni imitadors. Rei, t'espere ¡¡¡.
-
@-Vicent-:
VULL TORNAR AMB ANTIXOTOS!!!!
Per a fer-te fotos amb els xotos? .
Per cert. Antixotos, venut¡¡¡, traïdor ¡¡¡¡ . Ja voràs t'eixiran els fills xotos ¡¡¡¡. . No has demanat disculpes ¡¡¡¡.
No serà un muntatge del photoshop? . Alguna campanya per desacreditar a anti? .
Volem alguna aclaració ¡¡¡
-
LO CIERTO ES QUE TE HAS CONVERTIDO EN UN ICONO DEL LEVANTINISMO, Y YA VENDES MAS MUÑECOS QUE SUPERXOTOS SE VENDEN
-
Vicent te tenen que fer un homenatge
-
@-Vicent-:
VULL TORNAR AMB ANTIXOTOS!!!!
Per a fer-te fotos amb els xotos? .
Per cert. Antixotos, venut¡¡¡, traïdor ¡¡¡¡ . Ja voràs t'eixiran els fills xotos ¡¡¡¡. . No has demanat disculpes ¡¡¡¡.
No serà un muntatge del photoshop? . Alguna campanya per desacreditar a anti? .
Volem alguna aclaració ¡¡¡
xDDDD
Pero vamos a ver, TODO LO CONTRARIO!!!!! Estoy rodeado por una bandera de los xotos y por un xoto pero ahí estoy yo con mi camiseta y bufanda del LEVANTE COÑO!!!! NADA MÁS LEJOS DE LA REALIDAD, SOY UNA GOTA EN EL OCEANO QUE LUCHA POR DEJAR BIEN CLARO QUE EL LEVANTE ESTÁ AHÍ Y QUE NO PODRÁN ARRINCONARNOS. Es una prueba de que dos amigos pueden serlo de verdad incluso cuando uno es xoto y el otro granota, ahora bien, cuando acabó el partido le llamé y ladrón fue lo más suave que me salió