SCHUSTER DEU QUEDAR-SE FINS AL FINAL PASSE EL QUE PASSE
-
Ja comencen els rumors de destitució de Schuster? Jo pense que si el tiren ens anem de cap a Segona.
No tenim una plantilla per a exigir-li a un entrenador estar entre els 10 primers de la Lliga. Avui ha vingut el Vila-Real, que es un equip de 'media tabla' i ens ha demostrat que són molt bons.
Necessitem un mig centre defensiu urgent i deixar a Schuster que treballe, perquè ho farà millor o pijor, però a qui posem, a Oltra?
Des d'ací vull dir que l'única possibilitat que té la directiva de fer les coses ben fetes es fitxar un mig defensiu coste el que coste i deixar a Schuster. Villarroel, per favor, fes un clot baix terra i estaca el cap dins que et veig venir… Por em fas!!
-
El villarreal puede ser mejor y puede haber jugado mejor y todo lo q kieras.
Xo si además les exas 1 manita con los planteamientos tacticos iniciales…la cosa se pone + jodida.
-
Xo si además les exas 1 manita con los planteamientos tacticos iniciales…la cosa se pone + jodida.És que a mi em pareix molt fàcil fer els plantejaments inicials quan el partit ja ha acabat. Com hagueres començat el partit?
Tampoc és un mal plantejament intentar fer el teu futbol, o al menys el que porten fent des del principi (anava be i ara no tant… pero es el mateix).
-
Són els de Canal Nou que ja estan fent la mà i intentant desestabilitzant.
Jo no he sentit cap comentari, ni a la grada ni en cap de lloc. Pose el Canal 9 i poff un parell de comentaris de si s'està questionant, de si tal…..
-
@maulet78:
Xo si además les exas 1 manita con los planteamientos tacticos iniciales…la cosa se pone + jodida.És que a mi em pareix molt fàcil fer els plantejaments inicials quan el partit ja ha acabat. Com hagueres començat el partit?
Tampoc és un mal plantejament intentar fer el teu futbol, o al menys el que porten fent des del principi (anava be i ara no tant… pero es el mateix).
mira per a mi no es aprofitarse de que el partit ja ha acabat, per a mi l´any pasat el millor davanter fos reggi i deu ser de la partida, i el millor defensa fos deskarga i el mateix.
-
YO ESPERO QUE SCHUSTER ESPABILE, QUE SE LE BAJEN ESO HUMOS DE AIRES DE GRANDEZA Y QUE CONFIE EN TODA LA PLANTILLA…... Y QUE SE PASE POR BUÑOL PARA VER AL FILIAL QUE A LO MEJOR SE LLEVA ALGUNA SORPRESA