Pésame del Levante UD a Marco Caneira
-
El Consejo de Administración del Levante UD, encabezado por su Presidente Pedro Villarroel, cuerpo técnico, jugadores y empleados de la entidad, quieren mostrar su más sentido pésame al jugador del Valencia CF Marco Caneira por la pérdida irreparable de su querida hija, y unirse al dolor de la familia en estos tristes momentos.
Desde esta entidad queremos hacer extensiva nuestras condolencias a toda su familia y al igual que a todos los miembros que componen la entidad valencianista.
-
Me sumo al pésame.
–-------------------------------------------------
-
A mi m'ha tocat la fibra, una xiqueta de 8 mesos tio! Pobre home! Espere que tinga ànims i a tirar endavant!
Sobretot després de demostrar-se la incompetència del seu club, que ara pareix que es un escàndol que no s'haja suspés el partit quan la culpa la té el mateix club i, encara que pareix que no siga el millor moment de dir-ho, també és un poc de discriminació a la resta dels treballadors.
Segons he pogut sentir a Ràdio Bou, el VCF no es va posar en contacte directe amb la Federació. Osasuna i arbit estaven d'acord en la suspensió, però els tios van trucar al domicili particular de Villar i el fill els va dir que havia eixit. Tanmateix a la Federació hi havia 3 persones (amb potestat per a suspendre el partit) amb els telèfons oberts desde les 15:30 i allí pareix ser que no va trucar ningú. I ara diuen que si Villar es un 'gos' i tot això, però si han fet mal les coses no se perque Villar no té dret a anar-se'n a dinar amb els amics un diumenge. Això és el que he entés jo de Ràdio Bou (no d'una radio madrilenya ni catalana, de la d'ací).
Per altra banda, quan ha faltat algun familiar d'un treballador normal i corrent, han tancat el funcionament d'una fàbrica? O d'uns magatzems o del que siga? Home jo crec que tots hem de recolzar a Caneira i tot això, al màxim, a mi em pareix una pèrdua irreparable i dificilment el consolarem, però les coses han de seguir. No se, jo no conec mai que El Corte Inglés o Carrefour o qualsevol petita empresa (a no ser que siga de caràcter familiar) tanque un dia sencer perquè falte un familiar d'un treballador. Se l'anima, li se donen els dies que necessite i s'està al seu costat per a el que siga (funeral o el que faça falta), però no veig que paren el funcionament. No se si algú opina como jo o al contrari. Digau-ho.
-
Muy bien Poti, apoyo tu inciativa, y desde aqui mi mas sincero pesame para la familia y para el por supuesto.