JO APOSTARIA PER UN SOL PUNTA
-
Jo apostaria per un sol punta, recordeu que no sempre que es juga amb més davanters eres més ofensiu ni crees més ocasions de gol. Veig imprescindible millorar en defensa, i vistos els jugadors que tenim, l'única solució (si no fitxen a ningú) es jugar amb el mateix sistema (4-2-3-1) però canviant la posició dels jugadors.
Deskarga, Culebras, Jesule, Pinillos en defensa, amb dos homes defensius per davant que es preocupen de tallar balons: Camacho i Celeste.
A Rivera el posaria en la funció que fa Manchev i segur que li aniria molt millor, perquè furtaria moltíssims més balons (Rivera va ser el jugador del Llevant que més balons va furtar l'últim partit) i seria molt més efectiu per a baixar i distribuir el joc i arribar a la frontal i xutar a gol. Quan Manchev juga atrasat es perd amb regats a zones que no fan mal, i així difícilment marcarà.
En la punta posaria a Reggi, encara que Manchev també podria fer-ho, però per donar-li confiança a Reggi que s'ho ha guanyat jugant uns minuts i marcant. I Sergio ja voriem si entraria en la segona meitat.
En les bandes posaria a Jofre i Juanma o Nacho per la dreta, sobretot si juga Reggi, necessitem que li centren bons balons i Ettien no sap (encara que m'agrada com va Ettien últimament, lluitant molt i intentant-ho). A Ettien segur que el fariem jugar a la segona meitat (en funció de com vaja el partit).
Jo no sé perquè quasi tots al fòrum s'encaboteu a que Manchev jugue atrasat a una posició que no es la seva. Si jugarem amb un 4-4-2 més definit amb els dos puntes dalt ben a dalt, sí, però per a estar pendent de defendre i baixar a rebre balons al mig camp molt millor que ho faça Rivera o inclús Cuéllar, perquè ni Sergio, ni Manchev, ni Congo crec que rendiran a eixa posició.