Reforzar la defensa.
-
Creo que nuestro problema en muchos partidos es la defensa, al estar tan volcados en el ataque se descuida mucho y ademas ahora seguimos teniendo practicamente la misma defensa que teniamos en 2ª, el unico nuevo es Culebras y tambien estaba en 2ª. Mjallby salió mal y Harte lesionado. Todo el mundo se fija en la delantera donde también marcamos pocos goles pero la defensa es tan importante como la delantera.
-
Jo pense el mateix que tú, però crec que la clau de millorar en defensa està en el mig del camp. Crec que Rivera deuria jugar més adelantat i tindre dos mijos defensius per darrere igual que fan altres equips modestos com el Vila-Real o Sevilla que juguen amb 2 mijos defensius per darrere de Riquelme i Baptista i els va molt bé.
No vull comparar-me amb ningú però una defensa de Pinillos, Culebras, Alexis i Harte, amb dos mijos defensius jo la veig molt solvent. Però si et fixes al gol de Senna del Vila-Real Rivera està marcant a Cazorla entre els centrals. Així que si tinguerem el doble pivot ens aniria millor.
El problema que veig es que el Celestini ni organitza ni destruix, el veig un Setvalls pel mig. Tu te'n recordes de Setvalls? Jo quan el veia al camp pensava, que farà el tio per ahi? No feia res, molts li deien: "medio estorbo", doncs així veig jo a Celeste.
Jo abans que a un central o un davanter fitxaria uno o si fa falta dos mijos defensius bons.
Per cert, si tenim en conte el que tarda en recuperar-se Harte i tot això i Rubiales no cumplix, el Barça va a recuperar a Òscar López de la Lazio (igual que ha fet el Madrid amb Portillo) i el Betis ja li ha demanat la cessió. No seria un mal reforç per a suplir a Harte, que damunt Rikjard no pareix contar amb ell i ens podrien deixar una opció de compra asequible per un jugador jove de futur.
-
A mi em sembla que el que hem de reforçar és la davantera, no la defensa.