Navegación

Granotas
    • Registrarse
    • Conectarse
    • Buscar
    • Categorías
    • Recientes
    • Popular
    • Usuarios
    • Grupos

LO DEL MADRID ES 'GRAVESEN'

Fútbol en general
    1
    1
    178
    Cargando más mensajes
    • Más antiguo a más nuevo
    • Más nuevo a más antiguo
    • Mayor número de Votos
    Responder
    • Responder como tema
    Accede para responder
    Este tema ha sido borrado. Solo los usuarios que tengan privilegios de administración de temas pueden verlo.
    • ?
      Invitado Última edición por

M'ha fet molta gracia aquest titular del Mundo Deportivo dient que era molt greu lo del Madrid perdre contra un Segona… Sí que és Gravesen! Lo del Madrid i lo d'ells, que també van perdre contra la Grama!

En Radio Bou anit li deien el Garberen, perquè diu que entra a les jugades en plan 'garbera'. Són uns borinots eixos de la taula esportiva, ja em diràs tu a mi com entra Albelda o Ayala o Angulo... Que es miren el melic primer!

Vaig fer zappìng-radio i en El Larguero el Roberto Carlos va pegar una 'rajada' impresionant. Va dir textualment que els que no juguen habitualment quan entren al camp tenen que fer més del que han fet i posar-li collons... Clar, com ell guanya els partits sols amb la seua presència (diuen que el gol del Valladolid va ser culpa d'ell).

Per a colmo hui surt el Gravesen i diu que la gespa del Bernabeu està molt mal (ja vindràs a jugar ací i sabràs, guapo!), però per a jugar ell amb la qualitat que té no crec que necessite res més, perquè és un brutón de molt de cuidado!

Responder Citar 0
        1 Respuesta Última respuesta

• First post
        Last post