LO DEL MADRID ES 'GRAVESEN'
-
M'ha fet molta gracia aquest titular del Mundo Deportivo dient que era molt greu lo del Madrid perdre contra un Segona… Sí que és Gravesen! Lo del Madrid i lo d'ells, que també van perdre contra la Grama!
En Radio Bou anit li deien el Garberen, perquè diu que entra a les jugades en plan 'garbera'. Són uns borinots eixos de la taula esportiva, ja em diràs tu a mi com entra Albelda o Ayala o Angulo... Que es miren el melic primer!
Vaig fer zappìng-radio i en El Larguero el Roberto Carlos va pegar una 'rajada' impresionant. Va dir textualment que els que no juguen habitualment quan entren al camp tenen que fer més del que han fet i posar-li collons... Clar, com ell guanya els partits sols amb la seua presència (diuen que el gol del Valladolid va ser culpa d'ell).
Per a colmo hui surt el Gravesen i diu que la gespa del Bernabeu està molt mal (ja vindràs a jugar ací i sabràs, guapo!), però per a jugar ell amb la qualitat que té no crec que necessite res més, perquè és un brutón de molt de cuidado!