L'EQUIP DE L'ARROPIT! ESTOS SÍ QUE FAN RISA! VOTEU-LOS.
-
Després d'haver fet un onze ideal forero de la Lliga, que la UEFA haja tret el seu onze ideal sense ningun 'xoto' (va estar a punt d'entrar Angulo per la seua fugida d'Anglaterra)…
Quin seria el vostre equip més roin de la Lliga Espanyola? Els jugadors han de jugar ací, o haver jugat alguna vegada. Val a repescar a Bogarde a Marcelinho 'pie de niño' o gent així.
Ahi va el meu!
---------------------------------------WESTERWELD------------------------------------
-'POCHO' INSÚA---'MURO' SAMUEL---MJALLBY---'PELIGRO' PEÑA-
-'PULPO' GONZÁLEZ---------VIVAR DORADO----------'KIKI' MUSAMPA-
------------------------------------------LEE CHUN SO------------------------------------------
--------------------------- JUAN-CHOPPED ----- CHANGUI----------------------------
SUPLENTS: GASPERCIC P.S. (ALBA), SANTI DENIA (ALBA), CRAIOVEANU (GETAFE), BERNARDO CORRADI (VALENCIA) I AMOROSO (MALAGA)
I tinc al meu ojeador buscant a promeses que no tardaré en fitxar...
-
MORA
BURRO TORRES,RAUL BRAVO,PABLO ALFARO,FERNANDO NAVARROALVARO NOVO,BECKHAM,DUSCHER,OSCAR GARCIA
SALVA FACHESTA CONGO
-
Es dificil hi han molts petardos….
Pero va ahi va el meu:---------------------------------------JUANMA (NUMANCIA)------------------------------------
-PIGNOL---------RAUL BRAVO----------MJALLBY------------'PELIGRO' PEÑA-
-'PULPO' GONZÁLEZ------------------FARINOS---------------------MARK GONZALEZ
---------------------------------------LEE CHUN SO--------------------------------------------------------------------- CORRADI ----- SALVA----------------------------
-
OJEANT OJEANT JUGADORS PER A L'EQUIP DE L'ARROPIT, ESTA JORNADA PODRIEM FITXAR AL DUO TOLEDO-RUBEN, QUE MOLTS REGALS DELS ARBITRES AL BARÇA, PERÒ AMB EIXES JUGADES ES CONSEGUIX SER FRICKI TOTAL…
ELS FRIKIS DE LA SEMANA:
RUBÉN (PORTER)
TOLEDO (DEFENSA)
CORRADI (¿?¿?)
RONALDO (PUNTA) PER LA ÚNICA ESPRINTADA QUE HA PEGAT DURANT TOT EL PARTIT: A L'ENTRAR L'EQUIP AL CAMP PER A COMENÇAR EL PARTIT!MISTER DE LA SEMANA: RINALDI
PRESI DE LA SEMANA: JUAN BATISTA XOTER
ESTADI DE LA SEMANA: MESTALLA
AFICIÓ DE LA SEMANA: XOTOS
UTILLER DE LA SEMANA: ESPANYETA
PREMI FIFA AL MILLOR EQUIP DE LA SEMANA: VALENCIA
PREMI IHHFS AL MILLOR EQUIP DE LA SEMANA: VALENCIA
PREMI RITA BARBERÁ AL MILLOR EQUIP: VALENCIA
PREMI JULIO PINSA-PACO XOTET: PALOP
PREMI XUFA XINER: A ELL MATEIX
PREMI AL MILLOR COMENTARISTA: DAMIÀ VIDA-GANYAN
PREMI AL MILLOR DEFENSA: AMARILLA (A LA TARJETA EM REFERIA)
-
Yo votaria per el duo Ruben-Toledo.
M´agrada molt el porter del saragossa.
Eixa forma de parlar a la seua defensa, eixes eixides 1 contra 1 ,contra Etoo, agenollat, que pareixia que estaba reçant per a que etoo fallara per si mateix.Gracies Rubén.
-
Ya me gustaria tener en el levante a gente tan mala como samuel, ronaldo o incluso gica, tio
Mi once tipo sería:
Riesgo (el de la real, no el del eibar del año pasado)Lopez Rekarte–--Ruben-----Ochoa------Raul Bravo
Beckham----Celades-----Duscher-----Musampa
Lee Chun Soo-----Corradi
Suplentes: Almunia, Helguera, Ito, Salva
-
@Konsul:
Ya me gustaria tener en el levante a gente tan mala como samuel, ronaldo o incluso gica, tio
Mi once tipo sería:
Riesgo (el de la real, no el del eibar del año pasado)Lopez Rekarte–--Ruben-----Ochoa------Raul Bravo
Beckham----Celades-----Duscher-----Musampa
Lee Chun Soo-----Corradi
Suplentes: Almunia, Helguera, Ito, Salva
Joer! Pues has posat a un galàctic en el teu onze tipo!
Vaja caradura, ficar a Beckham el Spice Boy…
Pos Duscher és roin, però Albelda no crec que siga millor que ell. I, perquè no dir-ho, a mi m'agradaria un jugador d'este estil per al Llevant...
Ara sí! Et felicite per la dupla de davant i per la parella de centrals... FRIKIS TOTALS!
-
Nano, Maulet, de què et queixes. Tu has posat al gran Craioveanu com a suplent. Si tingueram a Gica per ací segur que haguerem tret algún punt més.
-
@Cullerot:
Nano, Maulet, de què et queixes. Tu has posat al gran Craioveanu com a suplent. Si tingueram a Gica per ací segur que haguerem tret algún punt més.
Si, al menos hariamos peligro en corners y faltas.
Respecto a Beckham es como Gica pero cobrando más. Igual me he pasao poniendolo en el pakete's team. Rufete mejor, no?