ALINEACIÓ SEGONS CANAL BOU: CULEBRAS I JOFRE A LA BANQUETA
-
Avui en el NODO de Canal Bou de les 9 de la nit han fet un ampli reportage sobre el mini-derbi i després han parlat del Llevant-Real Soc. adelantant una possible alineació.
Mora;
Deskarga, Jesule, Alexis, Pinillos;
Ettien, Celeste, Rivera, Nacho;
Manchev i Congo.A Canal Bou han dit que Schuster està content amb la davantera i que farà el canvi de Nacho per Jofre (no el compartisc però és molt comprensible) i Culebras a la banqueta (ni el compartisc ni l'entenc). També han dit que la idea de Schuster era alinear una davantera Cuéllar-Congo, però la lesió de Cuéllar li ho ha impedit. A mi la veritat, una davantera Cuéllar-Congo, a part de no donar-me cap garantia ni credibilitat, em recorda més el Barça de Nuñez i el Madrid de Lorenzo Sanz que a la d'un equip que vol salvar-se l'any 2005, ja que un i altre van ser fitxatges estrela dels dos equips…
O siga, que per a Schuster millorar significa deixar a la banqueta al central que millor ho estava fent i deixar la davantera sense posar a Reggi que s'ha guanyat una oportunitat… Mal anem tio Bernd!
-
pues jo si que comprenc el canvi de Culebras, A mes a mes Alexis i Jesule han jugat junts infinitat de partit i se coneixen molt bé. Es la millos alineació posible.
Opine, que se podria estudiar el canvi de Camacho per Celeste, però per lo demes estic d´acord al 101 %.
-
Torna l'onze de l'ascens! Canviant sols 3 noms tenim l'equip que ens meravellà l'any passat.
Jo estic totalment d'acord amb els canvis. Pense que Schuster està escudant-se amb la gent de l'ascens per tirar avant.
Vinga! demà,eh…hui,anem a guanyar!!!!!!!!!!!
-
Que jugue Alexis per Culebras és un insult al futbol.
-
Que jugue Alexis per Culebras és un insult al futbol.
pues a culebras ultimamente le gana la espalda hasta mi padre en carrera asi q yo no lo veo tan raro,culebras es una mami y no da una patada ni a la d 3 y asi no se puede ir y mas x primera,en cuanto a lo d celestini la verdad es q parece intocable haga lo q haga,a mi lo q m preocupa es q el tio bernardo sigue incidiendo y incidiendo en los mismos fallos y en el mismo sistema q no va y metiendo a manchev tan atras..