Definitiu: el gafe sóc jo
-
Ni Albalat ni porres!
Partit que vaig a vore del Llevant, partit que este any es perd de mala manera
(Espanyol, Madrid, Barça…), però es que he descobert que es infalible: si poso que guanya en la travessa, perd infaliblement. Aquest cap de setmana, per conjurar el malefici, he ficat un 2 en la seua casella i... al final, tres punts cap al sarró!!Sant Llevant, perdona a aquest pobre pecador!
-
JEJEJEJEJEJEJE POS YA SABES JEJEJE
-
@Cullerot:
Ni Albalat ni porres!
Partit que vaig a vore del Llevant, partit que este any es perd de mala manera
(Espanyol, Madrid, Barça…), però es que he descobert que es infalible: si poso que guanya en la travessa, perd infaliblement. Aquest cap de setmana, per conjurar el malefici, he ficat un 2 en la seua casella i... al final, tres punts cap al sarró!!Sant Llevant, perdona a aquest pobre pecador!
A mi Cullerot m'ha pasat al revés. És el primer partit que vaig i hem guanyat Soc el amulet màgic.
Villarroel m'ha oferit un viatge de bades a Santander la setmana que ve.
-
hui tots hem fet algo diferent
jo m'he portat la bandera q des del bilbao q no la duia al camp pq no hi anava des de casa i mira
ara me la clave en el cotxe i així me la duré sempre
-
Muchos levantinistas tenemos en múltiples ocasiones la sensación de que en un sentido o en otro de alguna manera somos gafes, es algo para estudiar científicamente de lo que debemos tratar de huir.
-
El gafe es un vecino mio, dia que viene dia que no ganamos. Ayer por supuesto no vino