ANIMO SERGIO Y MANCHEV
-
DENTRO DE POCO TIEMPO SONIC Y MANCHEV TRIUNFARAN ESTA SEGUNDA VUELTA VA A SER LA OSTIA YA VEREIS…Y MAS AHORA QUE NUNCA CONGO ESTA MUY BIEN-.
-
Jo crec que Sergio (¿¿Sonic??) i Manchev poden aportar molt més del que han aportat últimament, més que res perquè Manchev ha jugat massa arrere per a ell (tan lluny de l'àrea no crea perill) i Sergio massa avant (la seva velocitat no s'explota barallant-se entre centrals corpulents).
Amunt SERGIO i MANCHEV!
-
yo probaria con congo de delantero y por detras sergio garcia veriamos como asi el xaval tendria mas llegada. y le digo sonic por el pelo azul que se a exo,sonic es un juego de la consola buscalo en google o cualkier lao te ara muxa gracia eske al tener el pelo de punta y azul pues es parecido a sergio.
-
CONGO Y REGGI AL ATAQUE… UNA FORMULA QUE BIEN SABEMOS QUE FUNCIONA
-
yo probaria con congo de delantero y por detras sergio garcia veriamos como asi el xaval tendria mas llegada. y le digo sonic por el pelo azul que se a exo,sonic es un juego de la consola buscalo en google o cualkier lao te ara muxa gracia eske al tener el pelo de punta y azul pues es parecido a sergio.
x dios quien no conoce a sonic!!mitico en la mega-drive!!,los 2 del año pasado reggi-congo estan muy fuertes ahora,manchev debe d jugar mas arriba y sergio en la media-punta y no al reves
-
Perdó per ser pesadet: pense que per jugar ahí, ni Manxev, ni García. Millor Juanma, en tot cas i en un poc de confiança. Pero per jugar així, Rivera és l'home. En dos pulmons per darrere.
Amb dos tios dalt seria distint, pense jo. Eixe joc "directe" (patà i avant) seria més factible. Ni mitjes puntes, ni llets. Ja vorem per on anem…
-
Jo posaria Reggi-Congo, Rivera-Camacho.
Respecte a Celestini, sí que és cert que porta alguns partits prou perdut, sense eixa velocitat de moviment del baló que tenia abans i sense claritat d´idees (si bé és cert que mai ha sigut un jugador de passades en profunditat ni res semblant).
En quant a Manchev, em preocupa el seu mal moment. No espere que faja 20 gols, perquè a França tampoc era un jugador de 20 gols, però, en la seua posició de mitja punta, ha d´aportar molt més i estar mes prop de l´àrea per a rematar. A vore si li senta bé la banqueta i la Mancheva li posa les piles.