OJITO AMB EL MÀLAGA, TENIM ALTRE REBELDE PER DARRERE
-
Espere que seguim així i no depengam de ningú, però el Màlaga porta dues victòries consecutives i està alçant el cap. Jo no contava amb ells… però. Getafe també ha guanyat.
Crec que NUMANCIA I ALBACETE baixen fijo, estos A SEGONA però de cap. Després els que més mal ho tenen són MALLORCA i MÀLAGA, però pareix que remuntaran pel canvi que han tingut (d'entrenador i fitxatges). A vore com reacciona GETAFE i REAL SOCIETAT, que ja la tenim per darrere.
De totes formes si seguim així ens salvem!
-
Tens tota la raó des que va camviar d'entrenador porta 2 victòries en 2 partits ,tenim que anar amb compte amb el Malaga.
-
De moment, hi ha que fer-ho bé a Santander el diumenge. I QUE A DON PEDRO NO LI S'OCURREIXCA CONTRACTAR A GREGORIO MANZANO PER L'ANY QUE VE!!!!!!!!!
-
Hay que mirar el lado positivo de la victoria del Málaga: ¡FERRANDO JODETE!
-
Hay que mirar el lado positivo de la victoria del Málaga: ¡FERRANDO JODETE!
ojito q el boxer ferrando iba d sobrao a principio d temporada y ahora solo esta 2 puntitos x arriba y casi casi luchando x el descenso….JODETE BOXER!
-
És xotet, però valencià. Jo em quede amb: QUE TE FOLLEN, BALLESTA!!
-
Cada serdo te el seu san Martin,Boxer,el teu el tens a un pas.Que sel follen per Xoto,per capsana i per imbeçil.
-
que se va maquinando mi vision de adivino xD
vosotros a seguir ganando al igual q nosotros paisanos
al final nos salvamos los dosvosotros a ganar fuera y nosotros al zgz
aver si baja numancia mazorka y el getafe o el racing sigue mi prediccionMusho Màlaga Macho Levante
-
al malaga se le aparecio la virgen
hay otros peligros
los tres del getafe
y que no nos gane el racing
-
@Solo:
que se va maquinando mi vision de adivino xD
vosotros a seguir ganando al igual q nosotros paisanos
al final nos salvamos los dosvosotros a ganar fuera y nosotros al zgz
aver si baja numancia mazorka y el getafe o el racing sigue mi prediccionMusho Màlaga Macho Levante
Si se trata de deseos…que bajen el mafiaragoza y el Albacete (que rima con ojete).