VÍCTOR OLIVER HA EIXIT ENTREVISTAT ALS VOLTANTS DEL MADRIGAL
-
Victor Oliver, un forero groguet que fa poc ve per ací a opinar, ha eixit en Minut a Minut entrevistat (ha pronosticat un 3-0, casi l'encerta) a les portes d'El Madrigal.
No se si serà ell, perquè pot haver-ne un altre, però ja és famós!
Au campió!
-
JAJAJAJA
Pues si era yo..jaja
que caña…
he salido varias veces, pero en esa entrevista....
me estaba "rayando" con XOTOS 9, Porque me preguntan por el resultado, y les decia que les meteriamos 3 a mitad de gas, y el tipet del micro me decia:
SI QUE ESTAS SOBRAO???
y yo le decia que con el juego de mi equipo y el juego del suyo.... 3 a mitad de gas, y luego todos los que estabamos alli, hemos empezado con la famosa cancioncita de CANAL 9........que todos sabemos....
Y creia que no me sacarian, y alfinal....
tres globitos
-
"El tapón" Morata diu que portava 1X a la quiniela poer al Madrigal. I jo, per una vegada que en faig 12, guanyaré 9'87 euros!! Porca misèria. Només em fallà l'Alba i el Sporting. GGGrrrrrr
-
@Laurent Tokar:
"El tapón" Morata diu que portava 1X a la quiniela poer al Madrigal. I jo, per una vegada que en faig 12, guanyaré 9'87 euros!! Porca misèria. Només em fallà l'Alba i el Sporting. GGGrrrrrr
De totes maneres els que han fet 14, no arriben ni ha 2000 €
-
la kiniela ya da asco
yo e optado por ir al bingo
-
És normal, si l'encerte jo, té que haver milers de burerres com jo que l'atinen. SWobre toto quan la faig per no pagar.
La gràcia seria acertarla quan les faig raretes… eixes serien per comprar-li un duplex al tio Batiste. Explique: en la penyeta, el que en trau menys encerts, paga, i estic fins als ous de deixarme la pasta.
-
Yo pondria otra vez las quinielas de 15