RECUPERANT PUNTS
-
Be hui el arbitre ens ha beneficiat clarament en un penal de nacho en la segona pàrt
les coses com son, a veure si ens tornen els punts que ens han robat
-
Be hui el arbitre ens ha beneficiat clarament en un penal de nacho en la segona pàrt
les coses com son, a veure si ens tornen els punts que ens han robat
Jo crec que ens ha perjudicat en nombroses faltes i demes... i el penal ixe que tu dius.... no se...
-
crec que el penal es clarisim tio, les coses com son
-
ke te dennnnnnnn lliureeeeeeeeeee
-
-
ke te dennnnnnnn lliureeeeeeeeeee
a tu kbro q portabes la bufanda de la reial
y keeeeeee borinottttttttttt Jo soc de la reial, borroka i abertzaleeeeeeeee .jejejejejejej
-
Jo he vist el penal en el tercer tiempo del canal+ i me he ficat nervios. En el camp ni me he donat conter, ¡pero nacho com collons entra aixina dins del area!. Si el arbit vol hui acabem en empat.
-
Jo he vist el penal en el tercer tiempo del canal+ i me he ficat nervios. En el camp ni me he donat conter, ¡pero nacho com collons entra aixina dins del area!. Si el arbit vol hui acabem en empat.
collons barberrrrrrrrrr
-
gracies barber, estava pensant ja en alucinacions
-
Y la patada a Reggi desde el suelo de Luiz Alberto y la manita en el area… hay que tener memoria xa todo.
-
@paperets:
Y la patada a Reggi desde el suelo de Luiz Alberto y la manita en el area… hay que tener memoria xa todo.
ieeeeeeeeeee no t´empipes cojons
-
@paperets:
ieeeeeeeeeee no t´empipes cojons
-
més clar no pot ser el penalti, jo al costat tenia uno de la Reial q casi li dóna un infart quan no l'ha pitat
-
D'acord, però encara ens deuen set o vuit, o siga que….
-
Que nos sigan devolviendo todo lo que nos han robado, de todas formas ayer pudimos ver muchas manos que no se pitaron. El arbitro era malo, malo, pero vamos como lo son todos claro que cuando ganamos no duele tanto
-
lliure xoto¿? huy huy huy aixo no m'agrada res…
-
Al margen de jugadas puntuales que se pueden ver o no, el árbitro a mi me gustó como lo hizo, dejó jugar sin sacar tarjetas.