I ELS DETRACTORS DE MORA QUE?
-
@maulet78:
No vullgam portar a Van der Sars ni Lopeteguis ni Semperes.
Pues ya hubiera querido yo q Lopetegui hubiera estado con nosotros en su época, en vez de Rafa o Veiga… Además, q era mi idolo de juventud, xe xDD
-
pues el gol se lo come con patatas y lomo
-
pues el gol se lo come con patatas y lomo
Pero si es un golazo!!! Yo hubiera sido Mora, me hubiera cogido un tarro de palomitas y a ver la jugada Eso es imparable.
Mora ayer lo hizo bastante bien.
-
un gol de falta desde esa distancia (no era precisamente al borde del area ni mucho menos)es fallo del portero siempre.
La unica duda que me queda es que le taparan.
-
mora bien en la primera parte.
en la segunda se come el gol.
es imposible que te metan un gol de falta desde el centro del campo!!!
-
mora es un portero normalito para primera,en segunda venian porteros xungos y mora era mejor ke cualkiera,pero ahora en primera ta vienen porteros tipo reina,aranzubia,leo franco,y la verdad eske hay bastante diferencia
-
no se que feu tant criticar als nostres jugadors quan s'els te que animar, quan mora va ser una d les peces clau la temporada passada per pujar a primera, on en més d'un partit a salvat al nostre equip, i si li han fet tants gols fixeu-vos els partits i veureu que a sigut el que ha fallat….
-
AIZPURUA TITULAR, YA!!!
-
@negu_gorriak:
mora es un portero normalito para primera,en segunda venian porteros xungos y mora era mejor ke cualkiera,pero ahora en primera ta vienen porteros tipo reina,aranzubia,leo franco,y la verdad eske hay bastante diferencia
No jodas tio! Has nomenat a lo milloret que hi ha per ahi… Reina, Aranzubia, Valdés o Casillas són els millors porters espanyols (i Leo Franco crec que es internacional argentí, o Kameny és molt bò).
Però jo als normalets no els veig tan superiors a Mora. No crec que Elia (Osasuna), Esteban (Sevilla), Arnau (Màlaga), Riesgo (Real Soc.) els porters del Getafe (tots) o el Gaspercic (Albacete) siguen millors que Mora. Ningú de tots els que acabe de dir i n'he dit prou!
Jo tampoc pense que tingam un Buffon, però si tinguerem equip per a jugar la UEFA no crec que Mora desentonara massa. Home, si em portes a Reina o Valdés, te'l canvie i et regale la caspa que tinc!!
-
Solo habia un tio en la barrera, asi que poco tapado estaba, y si esta tapado es por mala colocacion.
Se la traga pero bien.
-
@Noirot return's:
Solo habia un tio en la barrera, asi que poco tapado estaba, y si esta tapado es por mala colocacion.
Se la traga pero bien.
Iep! Que era un tio, però era Congo, que amb eixe pinyol que té al cap val per una barrera de 5!
-
me cago en la puta el año pasado le coreabamos mora mora mora y ahora le rajamos?pero dsde luego cuanta tonteria junta,no es ni muxo menos ni mal portero ni nada,es un portero de categoria de sobra y q da todas las garantias dl mundo aunque a veces falla x alto pero coño mirad casillas tb y ayer el gol q se come y es d lo mejorcito dl mundo,si nos han metido tantos goles hasta ahora la culpa es dl coladero de defensa q teniamos,ayer volvio la del año pasado y mira si se noto,ademas d salvar un gol cantado a los 2 min,x dios ….
-
-
@negu_gorriak:
Yo no me olvidaría de Doblas, aunque Riesgo es más paquete que Mora, la verdad que en el tema porteros el cambio de categoría se acusa mucho.
Lo que no me queda claro en el caso Mora es… ayer quienes salieron jodidos entonces del campo... los pro Mora o los Anti Mora?
-
@maulet78:
@negu_gorriak:
No jodas tio! Has nomenat a lo milloret que hi ha per ahi… Reina, Aranzubia, Valdés o Casillas són els millors porters espanyols (i Leo Franco crec que es internacional argentí, o Kameny és molt bò).
Però jo als normalets no els veig tan superiors a Mora. No crec que Elia (Osasuna), Esteban (Sevilla), Arnau (Màlaga), Riesgo (Real Soc.) els porters del Getafe (tots) o el Gaspercic (Albacete) siguen millors que Mora. Ningú de tots els que acabe de dir i n'he dit prou!
Jo tampoc pense que tingam un Buffon, però si tinguerem equip per a jugar la UEFA no crec que Mora desentonara massa. Home, si em portes a Reina o Valdés, te'l canvie i et regale la caspa que tinc!!
Oblideu al figurí de Puertollano… eixe sí que mola, en les calces, i cóm les traga!!!!!!!!
-
El pobre Mora se'n ha papat uns quants de les millors xufes de la LLiga… Bernabéu, Camp Nou, la de Nihat. Però no li tire tota la culpa. Ahí veig jo eixa manca d'actitud de l'equip que tant s'ha comentat. Això de que semblen ballarines de saló, vullc dir. A l'Etoo tindrien que haver-lo mossegat a l'ull abans de que agafara el baló, empatant al Camp Nou i en lo poc que uedava de partit. I algú podria haver putejat al turc. O a vore si tenim que fitxar a Fernando Ferro en cadira de rodes peque algún tinga algo de VISTA en el LLEVANT UE