…... Me cago En La PoLiTiCa ..........
-
Lo siento pero no puedo es algo que me puede y no entiendo, no entiendo pq hay mas banderas de españa, esteladas, republicanas etc etc que banderas del Levante. Yase q pasa en CASI todos los campos, pero en el nuestro hay mas politica que club y yo esq rabio y me kago en todo la verdad.
-
es el ser apolitico una forma d politica?¿
-
por una vez y sin que sirva de precedente estoy de acuerdo con lanzarote. todas las semanitas con la misma murga, que si los f.ll. que si los u.l. que si los unos son buenos y los otros malos. que si unos son maltratados y los otros no.
-
Home, jo també em cague en la política, però deixa que entre la nostra afició és mostre la pluriculturalitat de que gaudim…
No se perque a una persona li pot molestar que hi haja banderes a l'estadi, primer que res perque el club mateix ja les posa, banderes de paisos i d'altres clubs.
Després, al Madrigal es veuen moltes banderes argentines d'ànim als jugadors d'aquell país, o al Camp Nou brasilenyes amb les mamelles a l'aire per a animar a Ronaldinho, Belleti, Edmilson...
Doncs si ací un grup de gent anima al seu equip amb sentiment i porta una bandera republicana, o estrelada deixem-los que disfruten! Que es divertisquen! Que facen us de les seves llibertats constitucionals tan maltractades últimament! Que no ens moleste ni una estrelada, ni una argentina, ni una brasilenya amb les mamelles a l'aire!Força Llevant!
-
L'animació és també color, i portar banderes dona color, siga el que siga, a banda d'aixó molts es neguen a portar banderes que pose Levante U.D. i no LLevant U.E. com deuria de ser.