EL POST DEL SECR. TÈCNIC. MOVIMENTS DE CARA A JUNY
-
Anem a fer entre tots una llista dels que queden lliures en juny, estan transferibles o van a ser notícia per algun traspàs multimilionari.
-Albert Celades (Real Madrid) queda lliure en juny i pareix que el Middelsbrough el vol. L'equip anglés ja conta amb molts ilustres de la Lliga espanyola com Doriva, Hasselbaink, Bolo Zenden, Gaizka Mendieta o Michael Reiziger. Per cert, és curiós però a la web oficial del club no posen foto de Reiziger, perquè serà?
-Altre club anglés que pretén a un jugador de la Lliga espanyola és l'Everton que pretén fitxar Joseba Etxeberria. El que no sabem és com estarà l'economia de l'Athletic de Bilbo per a acceptar una tentadora oferta.
Quan acabe els examens ja aniré posant-vos més per a que estigau al dia… I si s'entereu d'algo ja sabeu!
-
@maulet78:
Per cert, és curiós però a la web oficial del club no posen foto de Reiziger, perquè serà?
- Quina mala llet…
- Pq quasi va al cemetiri xoto?
- Pq és més guapet que Puyol?
-
El Liverpool i Manchester volen a Reina, un altre èxit esportiu del Vila-Real, que després de tindre'l cedit dos anys es va quedar gratis a canvi d'abaratar el fitxatge de Belletti del Barça (encara va ingressar 3'5 milions d'euros).
Mentrestant, el Barça s'ha assegurat una opció de tanteig sobre el jugador del Betis Joaquín, que es mor de ganes per jugar en un gran. Óscar López anirà cedit al Betis (ara si ho acorden amb la Lazio o a final de temporada) i Rochemback o Geovanni podrien entrar en l'operació.
Així el Barça pren ventaja respecte al Madrid, que si ofertara qualsevol quantitat, el Barça disposaria d'un marge d'una setmana per a igualar-la i endur-se al jugador.
Altre que vol el Barça per a reforçar les bandes és al deportivista Luque. Lendoiro ja ha fet saber que li interessa Riquelme, però actualment el caxé de l'argentí és molt alt i deuria de pagar una bona suma de diners a part de Luque.
-
Que curradas te pegas maulet78, tienes muchisimo merito….despues del peloteo+_) ¿como haces que en los enlaces aparezcan las palabras o nombres de jugadores?
sigue asi crack que ya no hace falta comprar el diario!!!
-
Que curradas te pegas maulet78, tienes muchisimo merito….despues del peloteo+_) ¿como haces que en los enlaces aparezcan las palabras o nombres de jugadores?
sigue asi crack que ya no hace falta comprar el diario!!!
GRÀCIES TIO! POS SÍ, LA MEVA VOCACIÓ FRUSTRADA ÉS PERIODISTA... (LA NOTICIA QUE VAIG ESCRIURE DE M.A.VARA VA COLAR PERO BE! NO ES NOTAVA QUE L'HAVIA ESCRIT UN PARDILLO )
PERÒ BÉ, M'AGRADA BUSCAR COSES PER AHI I ESCRIURE-LES I QUE LES LLEGIU I TOT AIXÒ.
SOLS ESPERE NO CONVERTIR-ME EN UN PESAT TIPO LANCASTRIAN SI AIXÒ M'HO DIEU QUE JO NO POSE RES.
PER CERT, LO DELS ENLLAÇOS ÉS FÀCIL:
1º) AHI DALT HI HA UN BOTÓ QUE POSA "URL", EL PULSES DUES VEGADES I T'EIXIRÀ AÇÒ:
2º) ENTRE ELS DOS PARÉNTESIS ESCRIUS EL QUE VOLS QUE IXCA, PER EXEMPLE: "METHAL TIO GRAN"
QUEDARIA AIXÍ: [METHAL TIO GRAN](METHAL TIO GRAN)3º) ARA SOLS ET QUEDA SABER ON VOLS QUE VAJA L'ENLLAÇ, PER EXEMPLE A PETARDAS.COM, DONCS HAS DE POSAR EN EL PRIMER PARÉNTESIS =http://www.petardas.com
PER A QUE QUEDE AIXÍ ENTRE ELS PARENTESIS url=http://www.petardas.com I LA RESTA HO DEIXES IGUALARA TOT JUNT QUEDA AIXÍ (CLICKA A VORE SI FUNCIONA):
ALE, LLIÇÓ UNO PER A TOTS ELS FOREROS!
-
De verdad que eres un crack, y tranquilo por lo que a mi respecta (y suelo huir de los post tochos) me interesan todos o casi todos (para no mentir) de los que escribes
La mejor web del mundo mundial
GRACIAS YA ME SALE!!! BUENA MANERA DE LLEGAR A MI POST 900!! GRACIAS MAULET78
-
Pues continuando el post, el jugador presuntamente pretendido por el levante jugador de la Roma "Mido" lo ceden durante 18 meses al Tottemham de la premier league
-
Òstia, pues el MIDO clavava uns gols al Celta que te cagues