Samarreta 1909
-
El foro demana bufandes, ara que fa fred, en valencià. (jo porte una feta per ma mare que no hi ha diners en tot el món per comprar-la. No porta cap lletra ni rètol en valencià, però és la bufanda més valenciana i llevantina que mares han parit).Ara que fa gelor bé, però ara quan alce l'oratge, ¿no molaria una samarreta grana, amb l'any de fundació al pit partit per l'escut del Llevant? Eixos que controlen amb el photoshop ja podrien fer-ne un disseny.
-
Em pareix bona idea, però primer fem les bufandes, perque sino se'ns amuntona la feina
No estaria mal que la gent fera dissenys propis i els possara per aci.
-
@Ramon 1909:
Em pareix bona idea, però primer fem les bufandes, perque sino se'ns amuntona la feina
No estaria mal que la gent fera dissenys propis i els possara per aci.Xe Ramonet, a mi m'agrada més l'escut que estiga vertical, en lloc de gitat… No pots arreglar eixe xicotet detall?
-
@maulet78:
@Ramon 1909:
No estaria mal que la gent fera dissenys propis i els possara per aci.Xe Ramonet, a mi m'agrada més l'escut que estiga vertical, en lloc de gitat… No pots arreglar eixe xicotet detall?
xe, però si totes les bufandes (quasi totes) duen l'escut aixi!!
Fixa't i voras, el text en didercció de la llargaria de la bufanda i l'escut en perpendicular al text
-
@Ramon 1909:
@maulet78:
@Ramon 1909:
Fixa't i voras, el text en didercció de la llargaria de la bufanda i l'escut en perpendicular al textNo Ramón, la bufanda de l'ascens du l'escut com diu Maulet
-
@Ramon 1909:
@maulet78:
@Ramon 1909:
Fixa't i voras, el text en didercció de la llargaria de la bufanda i l'escut en perpendicular al textNo Ramón, la bufanda de l'ascens du l'escut com diu Maulet
Per això he dit quasi totes mandrake.
Això de possar els escuts així no es cap casualitat, es senzillament per a que quan u du la bufanda penjada al coll, l'escut es veja en posició natural, no tombat.
-
SOLO LLEVA UN ESCUDO..
LA DE RAMON ESTA WAPA
YO LAS VOTO