Granotas
    • Categorías
    • Recientes
    • Popular
    • Usuarios
    • Grupos
    • Conectarse

    Samarreta 1909

    Programado Fijo Cerrado Movido Levante UD
    7 Mensajes 2 Posters 386 Visitas
    Cargando más mensajes
    • Más antiguo a más nuevo
    • Más nuevo a más antiguo
    • Mayor número de Votos
    Responder
    • Responder como tema
    Accede para responder
    Este tema ha sido borrado. Solo los usuarios que tengan privilegios de administración de temas pueden verlo.
    • ? Este usuario es externo a este foro
      Invitado
      Última edición por

      El foro demana bufandes, ara que fa fred, en valencià. (jo porte una feta per ma mare que no hi ha diners en tot el món per comprar-la. No porta cap lletra ni rètol en valencià, però és la bufanda més valenciana i llevantina que mares han parit).Ara que fa gelor bé, però ara quan alce l'oratge, ¿no molaria una samarreta grana, amb l'any de fundació al pit partit per l'escut del Llevant? Eixos que controlen amb el photoshop ja podrien fer-ne un disseny.

      1 Respuesta Última respuesta Responder Citar 0
      • ? Este usuario es externo a este foro
        Invitado
        Última edición por

        Em pareix bona idea, però primer fem les bufandes, perque sino se'ns amuntona la feina :-D
        No estaria mal que la gent fera dissenys propis i els possara per aci.

        1 Respuesta Última respuesta Responder Citar 0
        • ? Este usuario es externo a este foro
          Invitado
          Última edición por

          @Ramon 1909:

          Em pareix bona idea, però primer fem les bufandes, perque sino se'ns amuntona la feina :-D
          No estaria mal que la gent fera dissenys propis i els possara per aci.

          Xe Ramonet, a mi m'agrada més l'escut que estiga vertical, en lloc de gitat… No pots arreglar eixe xicotet detall?
          :-D

          1 Respuesta Última respuesta Responder Citar 0
          • ? Este usuario es externo a este foro
            Invitado
            Última edición por

            @maulet78:

            @Ramon 1909:

            Em pareix bona idea, però primer fem les bufandes, perque sino se'ns amuntona la feina :-D
            No estaria mal que la gent fera dissenys propis i els possara per aci.

            Xe Ramonet, a mi m'agrada més l'escut que estiga vertical, en lloc de gitat… No pots arreglar eixe xicotet detall?
            :-D

            xe, però si totes les bufandes (quasi totes) duen l'escut aixi!!
            Fixa't i voras, el text en didercció de la llargaria de la bufanda i l'escut en perpendicular al text :-D

            1 Respuesta Última respuesta Responder Citar 0
            • mandrakeM Desconectado
              mandrake
              Última edición por

              @Ramon 1909:

              @maulet78:

              @Ramon 1909:

              Em pareix bona idea, però primer fem les bufandes, perque sino se'ns amuntona la feina :-D
              No estaria mal que la gent fera dissenys propis i els possara per aci.

              Xe Ramonet, a mi m'agrada més l'escut que estiga vertical, en lloc de gitat… No pots arreglar eixe xicotet detall?
              :-D

              xe, però si totes les bufandes (quasi totes) duen l'escut aixi!!
              Fixa't i voras, el text en didercció de la llargaria de la bufanda i l'escut en perpendicular al text :-D

              No Ramón, la bufanda de l'ascens du l'escut com diu Maulet

              1 Respuesta Última respuesta Responder Citar 0
              • ? Este usuario es externo a este foro
                Invitado
                Última edición por

                @mandrake:

                @Ramon 1909:

                @maulet78:

                @Ramon 1909:

                Em pareix bona idea, però primer fem les bufandes, perque sino se'ns amuntona la feina :-D
                No estaria mal que la gent fera dissenys propis i els possara per aci.

                Xe Ramonet, a mi m'agrada més l'escut que estiga vertical, en lloc de gitat… No pots arreglar eixe xicotet detall?
                :-D

                xe, però si totes les bufandes (quasi totes) duen l'escut aixi!!
                Fixa't i voras, el text en didercció de la llargaria de la bufanda i l'escut en perpendicular al text :-D

                No Ramón, la bufanda de l'ascens du l'escut com diu Maulet

                Per això he dit quasi totes mandrake.
                Això de possar els escuts així no es cap casualitat, es senzillament per a que quan u du la bufanda penjada al coll, l'escut es veja en posició natural, no tombat. :-)

                1 Respuesta Última respuesta Responder Citar 0
                • ? Este usuario es externo a este foro
                  Invitado
                  Última edición por

                  SOLO LLEVA UN ESCUDO..

                  LA DE RAMON ESTA WAPA

                  YO LAS VOTO

                  1 Respuesta Última respuesta Responder Citar 0
                  • First post
                    Last post