Hoy el barça puede dar un golpe de efecto
-
Alguien piensa como yo q esta noxe estamos ante uno de los partidos de la liga aunque no se haya hablado muxo ya q no es el madrid el q lo juega. Pues para mi es un choque de trenes de mercancias, si el barça gana esta noxe tiene muxa liga ganada aunque kedan muxisimos puntos x jugar pero señores es uno de los pocos partidos donde creo q le pueden restar puntos, ahora direis si pero el madrid solo esta a siete puntos q son 3 partidos, si pero para eso el madrid tendria q ganar casi el 95% de sus partidos q creo q va a ser q no, x lo q hoy el Barça puede dar un manotazo en la mesa y decir esta liga es mia.
-
Jo dubte molt de que guanye, com a molt un empat! Ara que si guanya al camp d'un equip que està en zona Champions… Haurà donat eixe COP D'EFECTE que dius!
Però tin en conte que el Sevilla a casa és un equip que ix a menjar-se el món, amb agressivitat i collons i gent que físicament està super-forta.
-
Jo crec que el Madrid no juga una merda a futbol i igual dóna que el Barça estiga a 7 que a 4. No hi ha color. Si hi ha la sensació en l'ambient que la lliga està oberta és per culpa de la "Brunete Mediàtica" que té seriosos interessos en què la lliga no s'acabe tan prompte.
Però diga lo que diga de la Morena, Lama i Manolete, la lliga ja fa temps que té nom, li pese a qui li pese. Jo veia que els xotos tenien opcions, però poc a poc s'han anat autodescartant.
Si Espanya fora un donut, la SER no existiria…
-
TENS RAÓ DARK, EIXOS FASCINEROSOS DE LA SER…
QUE GUANYE LA LLIGA EL BARÇA (INCLÚS PENSE QUE EL MADRID QUEDARÀ DARRERE D'ALGUN MODEST COM SEVILLA O INCLUS VILA-REAL QUE SI SEGUIX LA REMUNTADA ENTRA EN XAMPIONS).SOBRETOT ESPERE QUE EL VALENCIA NO ENTRE EN XAMPIONS I ES CONFORMEN AMB "LA UEFETA PER A LA XEPERUDETA". EQUIPS AMB OPCIONS DE DEIXAR FORA AL XOTENCIA HI HA: A PART DEL BARÇA, SEVILLA, ESPANYOL, REAL MADRID, VILA-REAL O BETIS. TOTS AMB BONES PLANTILLES PER A DONAR EL CALLO D'ACI A FINAL DE TEMPORADA.
NOU HIMNE XOTO:
AVALL VALENCIA!! AVALL VALENCIA!! ES EL PIJOOOOOR!!
AVALL VALENCIA!! AVALL VALENCIA!! EL PERDEDOOOOOOOOOR!!
-
Maulet lo q et dic es q en cas d q guanye hui, no he dit ya ha guanyat el partit, te q sudar sang per guanyar esta nit al pizjuan.
Penseu q si el barça tinguera ha ballack i no a deco estaria com està??? yo pense q no, si el barça a l´estiu haguera fixat ballack i no deco no estaria tan compacte.
-
Jo crec que és molt complicat que el Barça guanye al Sevilla en la seua casa,però si ho aconsegueix pot tenir mitja lliga en la butxaca.
-
@Kayser:
Penseu q si el barça tinguera ha ballack i no a deco estaria com està??? yo pense q no, si el barça a l´estiu haguera fixat ballack i no deco no estaria tan compacte.
Uuuufff! Després de vore'ls jugar crec que tenen l'equip perfecte (sols els falta un poc de reserves, que ara amb Albertini i Maxi i els jugadors que comencen a recuperar-se de les lesions ja ho tenen).
Per tant no canvies a ningú per Deco, ni Ballack ni Riquelme ni Gravesen ni ningún cap altre crack. Deco i Xavi amb les esquenes cobertes per un mig defensiu com Marquez o Motta (o Celestini jejeje) són els millors del món. I Ronaldinho per ahi fent el gamba, amb Giuly fent incursions per banda, i Eto'o el pantera (o patera) dalt… Mare meua!! Damunt es que enguany la defensa que tenen es de cracks: Belletti,Gabri; Puyol, Oleguer, Marquez, Edmilson; Gio, Silvinho. I per fi tenen un porter: Valdés. A mi m'encanta vore jugar el Barça, són els millors d'Espanya, i els segons millors són el Vila-Real en diferència. La resta normal: el Madrid està acabat mentre no millore la seva sub-33: Figo, Zidane, R. Carlos. El Sevilla i el Valencia son el mateix estil: barrakeros totals amb algun bon jugador per ahi dalt que enxufa tot el que pot. Després un pelet mes arrere Espanyol, Betis, Athletic...
La meva porra per a la classificació és aquesta:
1. Barça -XAMPIONS
2. Vila-Real -XAMPIONS
3. Real Madrid -XAMPIONS (PREVIA)
4. Sevilla -XAMPIONS (PREVIA)
5. Espanyol -UEFA
6. Betis -UEFA
7. Valencia -INTERTOTO jejeje
8. Athletic (campió de Copa Rei, DIRECTE A UEFA)
9. Osasuna -INTERTOTO