EL CLUB DIRÀ HUI EL DESCART: AIZPURUA, FELIX O MJALLBY
-
Molt de fitxatge de Cavallero, però entre els noms que especula el Diario As estan Aizpurua (quan Schuster ha dit que Cava no li pareix millor que el que hi ha), Mjallby (vaja FRACÀS MONUMENTAL de la secretaria tècnica del club) o Félix (pobre home, per 6 mesos no el deixaran tindre una retirada digna). Salvador ha dit que, encara que tenen que parlar-ho amb Schuster (per fer el paripé), "ya está consensuado al noventa por ciento" (aleshores per a que voleu provocar a Schuster?? Tarugos!!).
Ja em veig a Schuster el dilluns dient: "a mi no me han consultado nada, ya lo tenian decidido y solo me han dicho lo que iban a hacer". Quina pandilla de borinots! Schuster per prepotent i la directiva i cos tècnic per incompetència!
-
Yo por el contrario pienso que si viene caballero es una tonteria mantener a Aizpurua (por mucho que lo sienta), la jugada ha sido muy fea para nuestro segundo portero pero mantener a tres porteros cuando solo jugara uno o dos en toda la temporada me parece una locura, en cuanto a Mjallby yo tambien le daria la baja y a Felix le dejaria terminar la temporada y cuando acabe dicha temporada le daba algun cargo en el cuerpo tecnico tecnico.
-
Wilfredo CaBallero: Portero del Elx
Pablo Oscar CaVallero: Portero del Celta y proximo portero del Levante