Fèlix serà el descartat
-
Això han dit en xoto9. Demà serà presentat Cavallero.
Gràcies per tot Fèlix! Gent com tu ens farà sempre falta. Espere que el club no la cague i li done un càrrec al club. S'ho mereix.
-
Gràcies per tot Felix.
Gran professional i millor persona.
-
Encara recorde quant va vindre al sopar forero i les paraules q va dir, ixe tio es un Crack se ho mereix tot. Sort figura.
-
Joder la verdad es que el tio se merece todos nuestros respetos, pero y el bueno de Aizpurua? a la grada? tampoco me parece justo.
-
homenaje a nuestro felix ya!!! Vive los colores azulgranas como nadie por el extremadura y el levante,pero creo q como este jugador pocos sienten los colores de cualquier otro club. Celebró el ascenso como el que mas y se pinto la cabeza de azulgrana.FELIX futbol base ya!! o por favor meterlo en la directiva. villacruel cuando el partido homenaje a felix?¿
-
Joder la verdad es que el tio se merece todos nuestros respetos, pero y el bueno de Aizpurua? a la grada? tampoco me parece justo.
Primero agradecer a Felix todo lo que ha hecho por nosotros.Y después decir que si Aizpurua va o no a la grada lo decidirá Schuster.Vamos eso es lo lógico,por mucho que lo hayan fichado ahora y cueste 50 kilos.
-
quan s'assabentarà aquesta directiva que els partits no comencen els diumenges a les 5 de la vesprada?
quan entendrà que el pròxim partit contra el sevilla, comença demà en el vestuari?
hi ha jugadors que tenen molta classe durant tota la setmana,
i després estan els jugadors de el "taconet" que amb qui em quede? clarísimament amb els primers, i hui per hui felix, aizpurúa i deskarga són imprescindibles en aquest equip