NOTICIÓN: FIGO AMENAZA CON VOLVER AL BARÇA
-
@Ramon 1909:
Si torna Figo al Barça em faig xoto (creue els dits per si acas XD), però seria impresionant no?????????????????????????????''
Alli li tenen una estima que pa que….quan es tracta de mercenaris, mai poses en joc el que estimes per ells, perquè figo en concret seria capac d'això i de molt més
i… clarament no et veig com a xotoPer això creue els dits XD, però si s'arrivara a produir, per a mi seria el trspas més inaudit de la història del futbol espanyol, superant el traspas del mateix jugador en el seu dia al Madrid.
-
No seu creu ni ell
-
Com si no se'l coneguera al figo, es ben capaç de tot.
Pero que figo vulga tornar al barça no vol dir, en absolut, que el barça li deixe. O siga que Ramon 1909 pots estar ben tranquil, encara que en eixes coses no s'aposta
-
Gran investigació de M.Á. Vara que m'ha deixat acollonit. Què farà, demanarà perdó pels anys d'atracció pel revers tenebrós de la força? O és la dona que li ha dit que ja està farta de fred mesetari?
-
¿esto es noticia M.A.Vara o es verdad? porque con el maulet ya no se sabe…
-
@Felipe:
¿esto es noticia M.A.Vara o es verdad? porque con el maulet ya no se sabe…
Tio mamó!! Que he posat l'enllaç a la notícia…
Ahi en va una per als meus admiradors:
VICENTE RODRÍGUEZ AMENAZA CON VOLVER AL LEVANTE (Diario NAS)
M. A. Parra
Después de la llegada del tàndem Soler i Ranieri al Valencia el habilidoso extremo de Benicalap no levanta cabeza con las lesiones. Además, los problemas en el eje de la defensa podrian desplazar al jugador a la posición de central, incluso no se descarta que ante la eventual lesión de Cañizares se convierta en el segundo portero de Palop.
La maniobra de Vicente está clara, presentaria su jubilación anticipada para luego firmar con la carta de libertad por el Levante. El acuerdo con Villarroel será amistoso por las buenas relaciones existentes entre ambos, y firmaria por 4 temporadas más una opcional, volviendo a la cláusula que tenia de juvenil en el conjunto granota: 60.000 millones de pesetas.
Bernardo Schuster ya ha declarado que "no conozco al jugador" y ha recalcado que "no mejora a Pinillos ni Deskarga". Además recalca que "en el caso de que pudiera jugar de portero, ya tenemos a tres".
La afición granota se muestra entusiasmada ante tal noticia y posiblemente le hagan pasillo a Villarroel a la entrada del palco ante tal operación. También habrá pasillo de los miembros de Levantina a la entrada al campo de Força Llevant.
-
MAULET ES QUE JUEGA A PONER MUCHOS POST A VER SI LLEGA A LOS DOS MIL MENSAJES YO CREO KE DOS DIAS…PONIENDO ESTE TIPO DE MENSAJES GANA!!!
-
@monkadagranota:
MAULET ES QUE JUEGA A PONER MUCHOS POST A VER SI LLEGA A LOS DOS MIL MENSAJES YO CREO KE DOS DIAS…PONIENDO ESTE TIPO DE MENSAJES GANA!!!
Et recomane que el preocupes del que escrius tu i d'escriure coses amb trellat, i no et preocupes tant pels demés. Sobretot per si escriuen 200, 1000 o 50000 missatges.
Açò està per a opinar no? Et molesta que arribe a 2000 missatges? Tant et preocupa? Vols que et passe el meu DNI i la meva fitxa policial per fax? Així sabràs si he passat alguna nit a comissaria i quines perversions he fet també…
Respecte al que has posat que "TE REPITES CON EL POST DE FIGO", he posat un post a "RUMORES Y FICHAJES" sobre els fitxatges d'última hora que han hagut i he posat lo de Figo, i m'ha paregut interessant saber que opinava la gent sobre això en concret posant un altre a "FUTBOL EN GENERAL" (per cert: TU QUE OPINES? Perque contestar a un post sense opinar sobre el tema... Igual jo guanye als 2000 missatges, però tu guanyes al missatge absurd). La gent ha opinat, s'han enterat d'una noticia de premsa que no coneixien, i alguns han gastat broma i tot... Uuuuyyyy! Ya me estan riendo las gracias, señor! Baneo a los que me rian las gracias!
Crec que m'he repetit però amb un motiu i una causa, no per agobiar al personal wiganita...
-
A MI ME LA SUDAAAAA QUE LLEGUES A LOS DOS MIL MENSAJES O A LOS 10.000 SI KIERES YA QUE TU CON DIEZ MIL NO TIENES LA CATEGORIA KE PUEDEN TENER GENTE CN MENOS Y NO PONGO NOMBRE PORQUE NO HACE FALTA LA GENTE SABE KIEN SON LOS KE DE VERDAD ESCRIBEN COSAS INTERESANTES.
DE TODAS FORMAS TU DNI, TAMPOKO LO KIERO NO SOY POLCIA NI GANAS, PERO TU EN CAMBIO SI KE AS ACTUADO COMO POLICIA O MEJOR COMO LEVANTINA EN EL CASO DE LANCASTRIAN QUE TE REPITO KE SEA LANCASTRIAN O SEA OTRO CUALKIERA NO TIENE NADIE EL DERECHO A PEDIR EL BANEO DE ALGUIEN SI NO KIERES NO LEES Y PUNTO,
PUEDES PENSAR KE MIS MENSAJES SON ABSURDOS….PUES SINCERAMENTE....ME LA SUDA.
SOLO CONTESTO A TUS MENSJAES SIN OPINAR DEL POST PORQUE TU TAMPOKO CUMPLES NORMAS DEL FORO.
ESPERO QUE ESCRIBAS SOLO UN POST Y EN EL FORO KE TOKE NO TRES IGUALES O LOS KE SEAN.
TRANKILO KE SI LLEGAS A LOS 2000 EN LA CENA DEL FORO TE INVITO A UNA CERVEZA
-
PEACE AND LOVE
i entre els dos em pagueu una birra a mi.
-
…i un vermut per servidor.
-
Un gin-tonic no me sentaria mal.
-
Agua del grifo para los tres post que me preceden.
-
AGUA MINERAL
AGUA MINERAL
AAAGUAAA MINERAAAALLL
-
El agua oxida.
Volviendo al tema inicial del post:
Cuando dice que amenaza, a quien lo hace? Al Barça, no?