CREIEU QUE ELS FUTBOLISTES JUGUEN NET? O ES DOPEN MASSA?
-
Aquest mes s'han donat dos positius al futbol espanyol: El positiu de Giovanella (Celta) per Nandrolona i el de Velasco (Atlético) per triansinolona. Aquestes substancies deuen ser per a millorar el rendiment esportiu.
Altra cosa són altres positius per marihuana o cocaina (com el de Mutu al Chelsea) que estan més relacionats amb les aficions extraesportives que res… A mi em pareix que aquestos no deurien considerar-se positiu ni per la substància ni per la finalitat.
Però els altres (que no se personalment els efectes que tenen, no els he provat) sí que es veu clarament que són per a millorar el rendiment i això suposa adulterar la competició i una falta de respecte cap a altres esportistes que estan currant-s'ho mogolló amb el gimnàs i tot això...
Jo dic que canya al doping, però que els de marihuana i tot això deurien estar permesos. Que opineu vosaltres de tot això que passa al doping? Perquè jo al ciclisme, més o menys ho puc entendre, els maten a Mortirolos, Xorrets de Catí i cada dia es moltíssim més exigent (igual arriba un dia que es inhumà). Però al futbol? Jo crec que al futbol no te tanta justificació.
-
La verdad es que tienen que ir con mucho cuidado con los medicamentos que toman. Pienso que la mayoria de veces es culpa del medico al no informarse lo suficiente.
-
La verdad es que tienen que ir con mucho cuidado con los medicamentos que toman. Pienso que la mayoria de veces es culpa del medico al no informarse lo suficiente.
Jo he sentit a la Cadena SER que el metge moltes vegades els dopa 'enganyant-los'. És a dir, que si un jugador no vol dopar-se, li dona un medicament que té eixa substància i ja està…
-
Yo creo que todos los jugadores, van al limite, o casi todos
-
yo toy con victor creo ke apuran asta el final las posibilidades de doparse y cuando se pasan dos añitossss…
-
pienso que las sanciones por doping deberían ser para los que "hacen trampa", es decir, los que toman alguna sustancia para aumentar su rendimiento y estar por encima de los demás, si un jugador es tan imbécil de tomar coca o fumar porros, está claro que no es para aumentar su rendimiento en el terreno de juego, y la fifa no debería sancionarlo por dopaje. Otra cosa es que el propio club lo sancione, ya que perjudica al equipo y la imagen del club.
otro tema aparte es cuando los propios directivos del club se hacen coca en sus discotecas… por ejemplo, en la indiana.
-
@101:
Otra cosa es que el propio club lo sancione, ya que perjudica al equipo y la imagen del club.
En segons quin club són una bona propaganda.