LA PROFESSIONALITAT QUE LI FALTA AL NOSTRE CLUB
-
Aquest és un FET VERÍDIC que m'ha passat estos dies i m'agradaria que llegireu i que donareu una RESPOSTA SOBRE LA VOSTRA OPINIÓ.
Navegant per la web del Vila-Real vaig vore uns botons que pensava que estarien millor d'una altra manera, doncs vaig vore allí un e-mail de sugerències, vaig escriure com m'agradaria més que foren, i al cap de 3 dies em van respondre dient-me que ho havien canviat perquè s'havien adonat que era millor com havia dit jo.
En la oficial del FC Barcelona, també vaig vore un e-mail de sugerència i em vaig queixar que no estaven les fitxes de Deco e Iniesta (que volia vore-les), ni res del Barça B, femení i la nova secció de ciclisme. Doncs primer em van enviar un mail dient-me que anaven a solucionar els problemes dels enllaços de Deco e Iniesta i mentre m'enviaven en dos adjunts les fitxes per a que puguera llegirles (¡¡¡!!!) i que passaven una nota al gabinet de premsa sobre que m'he queixat de la falta d'informació del filial, femení i secció de cilisme. Doncs avui m'ha arribat un mail del gabinet de premsa dient-me que estan treballant en estes noves seccions i que per a Pascua hi haurà un nou format de web amb tota la informació que demane i més.
No vos pareix de ser super-professionals? Jo no entenc com pot haver tanta diferència entre uns i altres… Ja voldria jo que el nostre Llevant tinguera eixos detallassos, mare meua. M'he quedat flipant de com m'han tractat de bé, i donant-me informació i tot.
ACOLLONANT!!
PODRIEM FER UN POST PER A RECLAMAR PROFESSIONALITAT AL CLUB I UNA WEB MÉS ACORD A LA NOSTRA CATEGORIA...
-
Demana-li al tio Villarroel una web en valencià a vore que te contesta.
-
El unico profesional que habia ( D. Antonio Blasco ) se ha ido .
No os imaginais porque ?
-
La atención al público cuesta dinero y al parecer no hay.
-
tenemos un ekipo de primera y una directiva de tercera xicos….es lo ke ay
-
Cuantos mails habremos mandado ala directiva y se han pasado por el forro?????