TAMPOC ÉS PER A TANT, ERA PREVISIBLE
-
Crec que ací ràpidament es disparen les alermes quan es perd un puto partit. Em perdut, i que! Em perdut contra el 4 clasificat i contra una de les millors plantilles de la categoria, que volieu, golejar a la millor defensa de la lliga? lo pitjor de tot es que anem a pasar una puta merda de setmana amb que si se'n va Schuster que si no se'n va, que si Mora, que si Cavallero. Estic d'acord en que em jugat el pitjor partit de la temporada però es que el rival no acompanyava a res.Ademés jo crec que fins que no ha colat el primer gol el Sevilla l'equip ho estava fent molt bé. Senyors,encara estem a 4 punts del descens, hem començat igual que la 1a volta. La jornada que ve tornen ha haver molts emparellaments entre rivals directes,són:
Mallorca-Albacete
Racing-R. Sociedad
Numancia-Málagai damunt:
Saragossa-Barcelona
Espanyol-GetafeEn que aguantem la jornada que ve, tot canviarà. Ens visitarà el Saragossa,visitem Mallorca i ens visitarà el Numància. 9 punts que podem guanyar perfectament o si no almenys deixar prou sentenciada la permanència, guanyant els gol-averge.I on damunt també hi han altres emparellaments entre rivlas directes.
Ànim, que ja sé que a ningú li agrada perdre però crec que no és per a tant i que prompte tot es solucionarà.MAXO LLEVANT!
-
Si no guayem ara quant tenim que guanyar o intentar guanyar? Quan vinga el Madrid el Valencia el Barça y anem a casa del Villareal?
Si no guanyem ara, no esperem als ultims partits.
-
Mandrake,no es que sa perdut,es ,com em perdut.El dia del Villarreal tambe es va pedre,pero recollons es pergue en dignitat,pero este partit am donat pena,¿acas a tu el LLevant ta agradat?
-
Si no guayem ara quant tenim que guanyar o intentar guanyar? Quan vinga el Madrid el Valencia el Barça y anem a casa del Villareal?
Si no guanyem ara, no esperem als ultims partits.
joer, justetament eixos són els ULTIMS partits de lliga. LLevat del Madrid els altre 3 són el últims. Crec que t'equivoques, el parit de hui és comparable amb els que has dit i per tant era molt dificil de guanyar. És a partir d'ara quan hem de començar a guanyar-los ja que els rivlas són de mitja taula cap a baix.
-
@LLEVANTI:
Mandrake,no es que sa perdut,es ,com em perdut.El dia del Villarreal tambe es va pedre,pero recollons es pergue en dignitat,pero este partit am donat pena,¿acas a tu el LLevant ta agradat?
Heu sent però no he pogut anar al partit per els examens. Però l'he sentit per la ràdio íntegrament, i encara que estic un poc dur d'orella, puc assegurar que els de MD Ràdio fins que no ha colat el 1 gol el sevilla anaven dient que estavem jugant bé i que el LLevant podia guanyar, però això si, quan han colat, el LLevant no ha fet res. Ahí no teu negue.
-
A mi no me preocupa perder o haber perdido este partido.
Me preocupa que el equipo sea incapaz de guardar un empate.
Me preocupa que sea blando en defensa.
Me preocupa la cantidad de goles que se encajan.
Me preocupa la cantidad de goles que se regalan.
Me preocupa que la directiva haya buscado un portero en lugar de un defensa.
Me preocupa que la directiva a pesar de que el sueco ha demostrado sus limitaciones, no se haya buscado una solucion en la defensa.
Me preocupa ser el segundo equipo mas goleado de la categoría.
Me preocupa que equipos como el Getafe que son tan malos en defensa como lo somos nosotros, a nivel defensivo se esten superando mejor que nosotros.
Me preocupa que el entrenador vaya con cuentos de que no necesitamos reforzar la defensa, cuando se ha demostrado que si no somos un coladero,al menos, detras esta claro que somos unos inutiles.
Me preocupa que los defensas del B, bastantes superiores a alguno de los que juegan, se pudran en el B,
En fin, me preocupa que nuestros defensas tengan la culpa de los cabreos con que suelo llegar a casa casi todos los domingos.
Es que no hay alguien en este club capaz de quitarme las preocupaciones….
-
pues siento decirte q los de MD, a mi modo de ver, te han engañado…
desde el minuto 1 era cuestion de esperar el gol del Sevilla.
el equipo ha salido como la chata y nos han dado un baño...
damos pena como equipo: somos unas madres, permitimos al rival que juegue, tenemos horchata en la sangre...
lo dicho, de pena!
q espabilen o lo vamos a tener más chungo de lo que se pensaba...besos
-
en el levante lo que sucede poco tiene de explicación pero o se pone remedio o no se cuando ostias vamos a sacar un partido claramente. Me da miedo ir al campo porque no se como el rival nos va a tratar ya que el levante encara los partidos de casa con miedo. Ettien ni puta idea al igual que congo.
-
El rato en que Schuster ha mandado a Ettien a jugar por la banda izquierda, casi me da un patatús.
Saludos
-
de acuerdo en que era previsible y entraba en los calculos el perder contra el sevilla.
pero no de esa manera.
sin tirar a puerta, lanzando balonazos, viendo como los del sevilla andando han podido meter mas de cinco goles…