¿HABRÁ INVASIÓN AZULGRANA EN EL CALDERÓN?
-
La afición se va a desplazar en masa despues de los resultados desfavorables del equipo? Espero que si, que sean muchos los que se desplacen a la ribera del manzanares. Vaya con ellos el apoyo de toni!!
-
Jo dic a cremar madrid que collons!!
Força Llevant!!
-
Deixant de banda al grandíssim Toni, dues recomanacions musicals més per a amenitzar el viatge. Si no vos agraden o vos deixa algun tipus de "secuela", la culpa és de Negu:
-
¿de dónde sacáis esas portadas tan guapas? se salen.
-
Yo voy.
-
@Antinacionalista:
Yo voy.
y las entrads que, anti?
PD: Jo també vaig
-
acabo de venir de pillar 7 entradas, le he preguntado a la chica que cuantas habian vendidas mas o menos y me ha dicho unas 100 asi que de invasion granota nada, pero los que vayamos nos vamos a dejar la voz (bueno y alguno un brazo) eso seguro
-
@warcry:
acabo de venir de pillar 7 entradas, le he preguntado a la chica que cuantas habian vendidas mas o menos y me ha dicho unas 100 asi que de invasion granota nada, pero los que vayamos nos vamos a dejar la voz (bueno y alguno un brazo) eso seguro
Pues a mi no em pareix tan mal, si són 100 en 2 dies pues d'ací al diumenge poden ser 200. De totes formes si compares amb la gent que normalment ve de l'altre equip al nostre camp si que pot semblar invasió. 100 persones es fan notar molt i damunt en tribuna on ens sentiran molt més.